محصولات پیشنهادی
ادکلن Burberry مدل London
توضیحات

گلدتگ امروز ادکلن اصلی و اورجینال مردانه Burberry مدل London رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در ابتدا بوی اسطوخودوس با رایحه تازه ترنج و دارچین ترکیب میشه ، در مرکز رایحه نیز بوی گل میموس و رایحه چرم با یکدیگر آمیخته می‌گردند. در انتها هم رایحه صمغ اوپوپاناکس با بوی تنباکو، چوب درخت گوایاک و خزه بلوط ترکیبات پایانی این ادکلن رو تشکیل میده. صمغ اوپوپاناکس نوعی صمغ معطره و از اون در صنعت عطرسازی استفاده میشه و رایحه‌ای شیرین و گرم داره. لندن جزو ادکلن‌هایی است که با بوی بسیار دلنشین و گرمی که رایحه تنباکو از آن استشمام می‌شود، بر روی پوست شما باقی می‌ماند و این برای کسانی که بوی به جا مانده از یک رایحه (بیشتر از بوی آغازین و یا میانی) برای آنها مهمه نکته مثبتی است.

بهروز حیدربکی
1395/01/27
سلام . من از مشتری های پای ثابت گلدتگ هستم.سایت تخفیف گروهی خیلی دیدم اما به جرات گلدتگ اولین هست من به خاطر قیمت،هم کیفیت،هم تنوع و هم برخورد خوب پرسنل
چند تا پیشنهاد داشتم
1-اگر ممکنه ادلکنهای black xs،guess for men،212اصل رو بیارید البته با تخفیف خوب خودتون .
2-کت تک دوباره بذارید
3-لطفا شلوار کتان با قیمت مناسب هم بذارید
خیلی خیلی ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/28
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید