محصولات پیشنهادی
پاپ کرن ساز PopCorn Magic
پاپ کرن ساز PopCorn Magic
پاپ کرن ساز PopCorn Magic
پاپ کرن ساز PopCorn Magic
پاپ کرن ساز PopCorn Magic
توضیحات

 پاپ کورن یک خوراکی پرطرفداره که امروزه با طمع دهنده‌های مختلف در بازار عرضه میشه و حاوی پروتئین و فسفر قابل توجهی است و نسبت به میان وعده های ناسالم دیگه‌ای که می‌خورید اگه سالم باشه یعنی نمک و چربی آن کم باشه یک میان وعده‌ی سالم و خوشمزه هستش.پوست پاپ کورن سرشار از آنتی اکسیدانی است که بدن برای مقاومت در برابر میکروب ها نیاز دارد.آنتی اکسیدان درون میوه ها هم فراوانه اما در صد این ماده در  پاپ کورن بیشتره ، بهمین خاطر گلدتگ امروز پاپ‌کرن ساز PopCorn Magic رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای جنس سیلیکونی و نرمه و بدون نیاز به استفاده از روغن میتونید در زمان خیلی کوتاهی به راحتی و بدون هیچگونه مواد نگهدارنده پاپ کورن سالم برای عزیزانتون درست کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

امتیاز این محصول نسبت به مدل‌های مشابه در بازار ، نداشتن مواد مضر مانند توکسید هستش و اینکه علاوه بر مایکروویو میتونید اون رو درون فر هم قرار بدید و بخاطر داشتن جنس سیلیکونی با قرار گرفتن در حرارت آب نمیشه و قابلیت تحمل دما تا 230 درجه رو داره.ویژگی بعدی قابلیت شستشو این محصول در ماشین ظرفشویییه که کار شستنش رو هم بسیار آسون میکنه.

توجه داشته باشید که زمان 2 دقیقه نوشته شده روی پکیج برای مایکروویو با توان 900W هستش و برای توان‌های مختلف مدت زمان متغیره.

این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اصلاعات نوشته شده از روی پکیج هستش و مثل همیشه منتظر نظرهای شما عزیزان هستیم

 

zahra Hejazi
1394/07/13
با سلام خدمت دوستان اصلا خوب نبود ذرتها اکثرا خام میمونه و انهای که درست میشه سوخته است
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/14
سلام زهرا جان ممنونم که وقت گذاشتی فکر میکنم به درجه ای که استفاده میکنید مرتبط میشه
محسن فرشاد
1394/07/23
سلام و احترام به همه دوستان . من این پاپ کرن ساز رو از توی شهر خودمون خریدم دقیقا مثل همین با همین کیفیت خیلی هم خوب کار میکنه شک هم نکنید فقط چند نکته داره که باید رعایت کنید.و مهمترینش گزینه یک هست. 1: ذرتی که میخرید سعی کنید خارجیش رو بخرید و توی مغازه های خارجی فروشی هست و گیر میاد.توی بسته های 500 گرمی هست.به بالا.2: حتما با درجه بالا بزارید تا درست بشه مطمعن باشید خیلی اثر داره توی پختش.3: ذرتهایی که تهش یه کم رنگ قرمز داره زود میسوزه و خام میمونه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/23
سلام محسن عزیز ممنونم که وقت گذاشتی و اطلاعاتت رو درمورد این گلدتگ با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
عطیه نجفی
1397/10/10
با سلام لطفا این محصول و دوباره شارژ کنید من درخواست تمدید هم زدم با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/10
سلام تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم، اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید