محصولات پیشنهادی
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
بطری آبمیوه‌گیر CitrusZinger
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول جدید و عالی رو به شما دوستان معرفی میکنه که علاوه بر کیفیت عالی و ظاهر جالب، میتونید خیلی راحت آب آشامیدنی رو بصورت کاملا طبیعی و ۱۰۰٪ سالم طعم‌دار کنید. جدیدا خیلی از شرکت های خارجی و حتی ایرانی آب های طعم دار رو تولید میکنند که در خیلی از فروشگاه ها موجودند و خوب اون کجا که بصورت طبیعی و به سلیقه خودتون باشه تا طعم دهنده‌های مصنوعی. بدون شک مورد نیاز ترین نوشیدنی بدن، آب هستش و آب طعمدار به غیر از اینکه طعم خوب و متفاوتی میگیره، میتونه در خیلی موارد باعث بشه میزان آبی که در روز مینوشید بیشتر بشه که براتون مفید هم هست.

جالبی این محصول این هستش که هم میتونید فقط برای گرفتن آبمیوه ازش استفاده کنید، آب رو باهاش طعم‌دار کنید و حتی خود میوه رو هم در قسمت پایینی نگه دارید تا آب مخلوط بشه و طعم رو بیشتر کنه.

امتیاز بعدی در این هستش که میتونید قسمت آبمیوه گیر رو دربیارید و خود بطری رو بهمراه داشته باشید و یا داخل یخچال قرار بدید تا خنک بشه.

 

نژاد فرد
1394/08/03
سلام خسته نباشید
ایا در بطری و در قسمتی که میوه رو قرار میدیم محکم و خوب بسته میشه که آب ازش نریزه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/03
سلام افسانه جان کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن راهنماییت کنن
سحر جهانی
1394/09/01
سلام من از این بطری خریداری کردم واقعا عالیه.دربها با واشرهایی که داره کاملا محکم میشه.و یه نصفه میوه کاملا توش جا میگیره
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/01
سلام سحر جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و ممنونم که نظرت رو با ما درمیون گذاشتی
سید حسین عرفان
1397/12/12
سلام و ارادت، خسته نباشید، اینو کی رو سایت گذاشته بودید؟ از ته انبار، لابلای کالاها پیداش کردید؟ ها ها ها..... در هر صورت دیگه تو حسن ختام درخواست های اینور سال خریداریش کردم، البته امیدوارم مشکل دار نبوده باشه...!!!! بازم مرسی از بابت زحمات تون...پیشاپیش سال نو را به شما سروران و عزیزان مجموعه گلدتگ تبریک عرض کرده و بهترین ها رو توأمان با برکت و سلامتی کامل براتون از درگاه حق آرزو میکنم..!!!... همواره شاد، کامروا، مؤید و در پناه حقتعالی باشید انشاءالله
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/12
سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از لطف و مهربونی شما

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید