محصولات پیشنهادی
سالن زیبایی مادمازل
سالن زیبایی مادمازل
توضیحات

ناخن‌ها هنگامی که در شرایط ایده آل باشند بسیار جـذابند ، اما شاید خیلی وقت‌ها بخاطر دلایل مختلف مثل کمبود ویتامین ، شرایط کاری و ... میشکنند و ترک میخورند. گلدتگ امروز سالن زیبایی مادمازل رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل خدمات کاشت و ترمیم ناخن ، مانیکور و پدیکور ، لاک ساده ، شینیون ساده و میکاپ هستش و با این گلدتگ شما میتونید از تخفیف خیلی خوب استفاده کنید و ناخن‌های مرتب و زیبایی داشته باشید.

در مانیکور گوشت‌های اضافه دور ناخن به طور کامل گرفته شده، شیارها و زردیهای صدف ناخن توسط سوهان از بین می روند و توسط مواد مخصوص و پولیش براق می گردند، جالب اینجاست که بدانید شما با مانیکور به رشد، زیبایی و بزرگی صدف ناخن هم کمک می کنید و در نهایت ناخن هایی تمیز و فوق العاده زیبا خواهید داشت. در پدیکور هم گوشت‌های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته میشه و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

کاشت ناخن هم این امکان رو به شما میده که همیشه ناخن‌هایی مرتب و کشیده داشته باشید و علاوه بر زیبایی باعث ماندگاری بهتر و بالای لاک بروی ناخن هم میشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید