محصولات پیشنهادی
شلوار ورزشی زنانه Adidas
شلوار ورزشی زنانه Adidas
شلوار ورزشی زنانه Adidas
شلوار ورزشی زنانه Adidas
توضیحات

بعد از استقبال خوب شما عزیزان از شلوار ورزشی زنانه Adidas و درخواست زیاد , برای تمدید این محصول, گلدتگ امروز سری جدید شلوار ورزشی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که نسبت به قیمتش کیفیت خوب و قابل قبولی داره و تفاوت اصلی اون با مدل پیشنهادی قبلی , داشتن پارچه سبک و خنک‌تر هستش.

این محصول , برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی ، منزل و .... کاربرد خوبی داره و بخاطر داشتن پارچه نرم و لطیف , مانع از ایجاد حساسیت در فصل گرما میشه.

توجه داشته باشید که در تعداد بالا ، ممکنه رنگ بعضی از شلوارها کمی تیره و یا روشن‌تر از رنگ افتاده در عکس باشه. 

مهدی بهاری
1394/06/05
من از این شلوارها دارم. جنسشون خیلی خوبه و نرمه، فقط خیلی چسب پا میشه پیشنهاد میکنم اگر لاقر هستین بخرین که بیشتر بتونین استفاده کنین. البته روی صحبتم با آقایون بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/05
مهدی جان خوشحالم که کیفیتش مورد تاییدت قرار گرفته و ممنونم که با ثبت کامنتت به دوستای دیگه کمک میکنی انتخاب بهتری داشته باشن
مسعود نوروزپور
1394/06/16
سلام. دیروز سفارش به دستم رسید . متاسفانه جنس خوبی نداشت و خیلی نازک بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/16
سلام دوست عزیز در تعداد بالای هر محصول امکان ارسال نظرات مختلف هست و ما نظرمون اینه که میزان رضایت کاربرای عزیز به سطح انتظارشون بستگی داره بهمین دلیل تا 48 ساعت بعد از تحویل،امکان مرجوع شدن گلدتگ ها هست البته در صورتی که استفاده نشده باشه. ممنونم که شما هم بعد از دریافت کالا وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید