محصولات پیشنهادی
دستگاه تصفیه آب خانگی SWS
دستگاه تصفیه آب خانگی SWS
دستگاه تصفیه آب خانگی SWS
توضیحات

تصفیه آب به عنوان ماده‌ای حیاتی از دیرباز در بین ملل و جوامع مختلف معروف و مثال زدنی بوده. نیاز غیر قابل انکار بدن انسان به آب ، باعث شده است تا آب به عنوان اصلی‌ترین ماده آشامیدنی نقشی اساسی در حیات انسان داشته باشه ، با این حال با گسترش جمعیت و نیاز به افزایش آب آشامیدنی ، ورود آب‌های غیر بهداشتی و دارای مواد مضر به محیط زندگی گسترش پیدا کرده ، بطور مثال آب تهران که از سدهای کرج، لار و لتیان تامین میشه ، دارای کیفیت بالایی بوده و از این نظر معروفیت جهانی داره اما در سالهای اخیر بعلت کافی نبودن آب این سدها، برای تامین آب مورد نیاز ، چاه‌های عمیق در سطح و حومه شهر حفر گردیده و آب آن به شبکه شهری اضافه شده و آب این چاه‌ها سختی آب رو افزایش داده ، بهمین خاطر گلدتگ امروز دستگاه تصفیه آب خانگی SWS رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که نصب بسیار آسونی داره و تمام وسایل مورد نیاز برای نصب مثل واشر ، پیچ و مهره و بست ، در پکیج اون قرار داره و براحتی به انواع شیرهای مختلف قابل نصب کردن هستش ، اما انتظار یک فیلتر با کیفیت خیلی بالا رو نداشته باشید.

امتیاز بعدی ، فیلتر قابل شستشو اونه که باعث عمر طولانی‌تر و صرفه‌جویی در هزینه میشه.این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و مثل همیشه منتظر نظرهای شما عزیزان هستیم.

شهلا پیری عالم
1394/05/26
باسلام آیا این دستگاه شوری آب رو هم میگیره؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/26
شهلا جان فکر نمیکنم اما واسه اطمینان بیشتر ممنون میشم دوستانی که از این گلدتگ استفاده کردن راهنماییت کنن
هيربد فولادوند مقدم
1394/06/06
سلام
آیا برای این دستگاه میتوانیم فیلتر یدک تهیه کنیم ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/07
سلام دوست عزیز امکانش هست و امیدوارم دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن که از کجا میشه تهیه کرد
فریال امیر جهانسوز شاهی
1394/06/11
با سلام و خسته نباشید به گروه گلدتک. دستگاه تصفیه را گرفتم ولی کاربردی ندارد نه تنها آب را تصفیه نمیکند ، از قسمت آب غیر تصفیه هم فشار بسیار کمی دارد که برای شتشو هم مناسب نمی باشد و غیر قابل استفاده شده است.در صورتیکه ما با گروهی از همکاران مدام خرید میکنیم و از وسایل راضی هستیم.بجزء مورد اخیر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/16
سلام دوست عزیز درمورد کیفیت این محصول با توجه به فروش نسبتا خوبی که داشته،شما اولین نفری هستی که نظرت رو درمورد کیفیتش با ما درمیون گذاشتی و ناراضی بودی.البته در تعداد بالای فروش امکان ارسال نظرات مختلف هست.کامنتتون رو تایید میکنم و ممنون میشم دوستان دیگه ای که این گلدتگ بدستشون رسیده و استفاده کردن نظرشون رو با ما درمیون بذارن!
صادق عابدینی
1394/06/15
سلام
کاش دوستانی که خریده اند مزیت ها و معایبش رو میگفتن
دستگاه تسویه آب بهاین قیمت بعید به نظر میرسه کارآییش بالا باشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/15
سلام صادق جان کامنتت رو تایید میکنم و مثله همیشه ترجیح میدیم دوستای دیگه درمورد کیفیت محصولات راهنماییت کنن.
احمد مصلحی
1394/06/24
سلام گلدتک عزیز.من امروز توسط یکی از دوستان با سایت جذابتون آشنا شدم.اگه امکانش هست هارد اکسترنال 500 و 1 ترا هم بذارید.خیلی خوشم اومد از محصولات و قیمتای باور نکردنیتون.مرسی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/26
سلام احمدرضای عزیز ممنونم از دوست عزیزی که گلدتگ رو به شما معرفی کرده و از شما که گلدتگ رو انتخاب کردی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید