محصولات پیشنهادی
لامپ شارژی و سولار  GDLITE
لامپ شارژی و سولار  GDLITE
لامپ شارژی و سولار  GDLITE
لامپ شارژی و سولار  GDLITE
لامپ شارژی و سولار  GDLITE
توضیحات

تا امروز مدل‌های مختلف و زیادی از چراغ قوه رو به شما پیشنهاد دادیم ، گلدتگ لامپ شارژی و سولار  GDLITE رو به شما عزیزان معرفی میکنه که بیشتر از اینکه چراغ قوه باشه ، یک لامپ اضطراری بحساب میاد و نسبت به لامپ‌های Stick up که حدود 3600 عدد از اون به فروش رسید ، پیشرفته و کاربردی‌تر هستش.

مزیت اصلی این محصول داشتن باتری شارژی ، قابلیت تنظیم نور در دو حالت کم نور و پر نور و نوردهی قویه و نسبت به مدل پیشنهادی قبلی که دارای 5LED بود ، این محصول 20 LED فوق کم مصرف داره.

ویژگی بعدی ،قابلیت ایستادن و داشتن دسته متحرکه که میتونید براحتی از جاهای مختلف آویزون و از نور اون استفاده کنید. آپشن بعدی ، داشتن پنل سولاره یک مدله که با نور خورشید هم شارژ میشه و برای استفاده در کمپینگ و ... ، مزیت خیلی خوبی بحساب میاد.

منصور لطيفي
1394/05/24
ميشه اول بدون سولارش را خريد و اگر ديدم مناسب هست سپس سولارش را هم جداگانه بخرم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/24
منور جان با کلیک بر روی گزینه خرید میتونی سفارش آیتم مورد نظرت رو ثبت کنی.منتظر ارسال نظرت درمورد کیفیتش هستیم!
محمد جمال امیدی
1394/06/16
فقط میتونم بگم عالیه هم زیباست هم خوش دست و به شدت کاربردی به این علت که هم کم مصرف و هم اینکه شارژی هست و به راحتی میشه جایی اویزونش کرد یا ایستاده نگه اش داشت شارژر سولارش هم کار میکنه و کاربردیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/16
محمد عزیز خیلی خوشحالم که از کارآیی و کیفیت این گلدتگ راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و اطلاعاتت رو درموردش ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
منصور لطيفي
1394/06/24
كيفيت بسيار خوب، شدت پخش و درخشندگي نور عالي. من بعداز شارژ كامل حدود 16 ساعت به حالت نور زياد روشن گذاشتم و هنوز روشنه البته بعد 5 ساعت افت تابش داشت ولي كماكان همين نور كم هم انباري 9 متري تاريك را در حد قابل قبول روشن نگه داشته!... نهايتا اينكه مثل يك لامپ 60 در زمان قطعي برق كارايي داره و انشالله كه باطريش هم سريع خراب نشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/24
منصور عزیز ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن
mohammad abtahi
1394/07/18
سلام.خوب و كاربردي بود.اگر امكانش هست فروش اين محصول رو تمديد كنين.تشكر
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/19
سلام محمد عزیز خوشحالم که از کیفیت و کاربرد این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده از این محصول وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما درمیون گذاشتی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان واست تمدید میشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید