محصولات پیشنهادی
تفنگ بادی Invincible Launcher
تفنگ بادی Invincible Launcher
تفنگ بادی Invincible Launcher
تفنگ بادی Invincible Launcher
توضیحات

گلدتگ امروز تفنگ بادی Invincible Launcher رو به شما عزیزان معرفی میکنه که از نظر ما جزو جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین تفنگ‌های اسباب بازی در بازاره چون این تفنگ دارای تیرهای ژله‌ای و بادکشه و میتونه ساعت‌ها فرزندانتون رو با هیجان سرگرم کنه.طرز استفاده این محصول هم بسیار آسونه و کافیه تا تیرهای بادکش رو درون محفظه جلوی تفنگ و تیرهای ژله‌ای رو درون محفظه بالای تفنگ که تقریبا حدود 50 تیر درون اون جای میگیره قرار بدید و سپس براحتی شلیک کنید.

ویژگی بعدی ، داشتن لیزر روی تفنگه که البته بیشتر دکوری و برای هیجان بیشتره و اونقدر قدرت نداره که بتونه نشونه‌گیری دقیق روی خط لیزر بکنه ولی در کل نسبت به تفنگ‌های اسباب بازی ، قدرت شلیک خوب و بالایی داره.

امتیاز بعدی داشتن تیرهای زیاده که علاوه بر تیرهای ژله‌ای آماده شده درون جعبه ، در یک پکیج کوچک دیگه ، تعداد 200 تیر (بر طبق اطلاعات پکیج) وجود داره که اونها رو باید درون یک بطری با 180ml آب بریزید و حدودا 2 ساعت صبر کنید تا آماده شوند.

این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و اطلاع دقیقی نداریم که تیرهای ژله‌ای یکبار مصرف هستند یا نه! در ضمن توجه داشته باشید که از درون فریزر قرار دادن تیرها و شلیک اون بطرف صورت ، جدا خودداری کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید