محصولات پیشنهادی
کیف خرید Grab Bag
کیف خرید Grab Bag
کیف خرید Grab Bag
کیف خرید Grab Bag
توضیحات

تا حالا چندبار برای شما پیش اومده وقتی برای خرید به فروشگاه‌های بزرگ مثل شهروند،هایپر مارکت‌ها و ... میرید و حجم زیادی خرید میکنید، از حمل و جابجایی تعداد کیسه‌های متعدد کلافه شدید و برای جابجایی اونها مجبور به چند بار رفت و آمد شدید؟

گلدتگ امروز کیف خرید Grab Bag رو به شما عزیزان معرفی میکنه که با طراحی ساده و هوشمندانه به شما کمک میکنه تا از شر کیسه‌های متعدد و پلاستیکی یکبار مصرف راحت بشید.ویژگی این محصول در بزرگ و جادار بودن و قابلیت اتصال به چرخ دستی به کمک گیره نگهدارنده هستش که باعث میشه یکباره و براحتی، حجم زیادی از وسایل رو جابجا کنید.ویژگی بعدی در سبک و تاشو بودن اونه که در مواقع غیر نیاز حجم بسیار کمی رو اشغال میکنه.

امتیاز بعدی این محصول، دوستدار محیط زیست بودنه که در اون از مواد مضر پلاستیکی و غیر قابل بازیافت استفاده نشده و بکمک اونها میتونید دیگه از کیسه‌های پلاستیکی استفاده نکنید.

این محصول کاربردی میتونه همیشه و همه‌جا،برای خریدهایی با حجم کم یا زیاد همراهتون باشه.

وفایی
1394/09/08
این کیف طراحی خوب داره، ولی جنسش برخلاف تصورم برزنتی نیست. بنابرایم بعید می دونم بشود بارهای سنگین رو باهاش جابجا کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/08
دوست عزیز ما از این محصول استفاده نکردیم.کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که این گلدتگ بدستشون رسیده نظرشون رو با ما درمیون بذارن.یه دنیا ممنون از ارسال نظرتون
Pooneh Daneshi
1394/09/30
سلام و وقت بخیر و شادی گلدتگ جون!
مثل همیشه از آفرهای خوبت ممنونم. 2 تا شال Salvatore Ferragamo رو تحویل گرفتم. خیلی خیلی لطیف و سبک هستند. لطفا دوباره موجود کنین تا بتونم رنگ های دیگه رو هم بخرم.
این ساک خرید رو هم لازم دارم و خیلی زیاد به دردم میخوره. دوستانی که خرید کردند لطف کنن و نظرشون رو راجب جنسش بگن. گویا یکی از دوستان که خریده بود، جنسش مثل تصویر برزنتی نبود و رنگش هم سبز نبود بلکه سرمه ای روشن بود! البته منم با نظر دوست عزیز وفایی موافقم و به نظرم برزنتی نیست! گلد تگ جان! لطفا جنسش رو اعلام کنید و اینکه رنگش چه رنگیه؟! اگه سبز باشه حتما خرید می کنم ولی اگر سرمه ای باشه خرید نمی کنم. مرسی از زحماتتون و پیش پیش یلداتون مبارک باشه و لحظه هاتون به شیرینی و سرخی دونه های انار!
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/01
سلام دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت شال راضی هستی و امیدوارم امکانش باشه مجدد واستون تمدید بشه.درمورد کیف خرید امیدوارم دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن و درمورد رنگ محصولاتی که انتخاب نداره و رنگش واستون مهمه پیشنهاد میکنم این محصول رو سفارش ندید چون معمولا محصولات طی چند مرحله واسه ما ارسال میشه و ممکنه در هر سری رنگش متفاوت باشه و چون دوست نداریم بدقول بشیم ارسالش رو بصورت رندوم انجام میدیم.درحال حاضر رنگهای زرد و سبز از این محصول موجود هست.ممنونم از اینکه گلدتگ رو انتخاب کردید و یلدای شما هم مبارک باشه!
Pooneh Daneshi
1394/10/01
ممنونم که رنگ ها رو قید کردی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/02
ممنونم از توجه شما!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید