محصولات پیشنهادی
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
کفش Nike مدل Free5
توضیحات

گلدتگ امروز سری جدید کفش nike مدل free 5.0 رو به شما دوستان معرفی میکنه که در اصل سری جدید مدل راحت و پرطرفدار free run +3 هستش و به همون راحتی و سبکیه با این تفاوت که مدل رویه کفش و حالت بند ها عوض شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر ، راحت تر هم باشه.

کیفیت این مدل هم مثل نمونه های قبلی عالی هستش و کاملا مشابه نمونه اورجیناله، و حتی ریزترین جزئیات مثل کفی داخلی ، لیبل ها و حتی جعبه کفش هم دقیقا مشابه نمونه اصلی هستند. اما امتیاز اصلی این مدل، کیفیت بالا و تمیز بودن مرحله چسب کاری کفش هستش (چون در نمونه های high copy یکی از مهمترین المان های تغییر قیمت ، تمیز بودن چسب کاری و چسباندن کفی به بدنه کفش هستش)

آرمین آژیر
1394/02/19
سلام
اولین بار بود از سایتتون خرید کردم
امروز این کفش و بقیه خریدامو تحویل گرفتم
از خریدم راضیم همشون خوب بودن و دوباره ام خرید خواهم کرد
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/19
سلام آرمین عزیز خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و با اولین سفارشت تونستیم رضایت و اعتمادت رو بدست بیاریم.منتظر کامنتهای بعدیت هستم و امیدوارم فراموشمون نکنی
روزبه بنی فضل
1394/02/20
با سلام
کفش من امروز بدستم رسید و متاسفانه تنگ بود . خواستم اطلاع بدم که سایزش کوچکتر از سایز واقعی هستش. کاش جدول سایز کفش و میذاشتین. مثلا سایز 45 ش تقریبا اندازه 44 هستش.
1
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/20
سلام روزبه جان ممنونم که بعد از تحویل این گلدتگ وقت گذاشتی و نظرت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا انتخاب بهتری داشته باشن!
محمود خلیل زاده
1394/02/24
امروز بدستم رسید راحت و شیک.صورتیش.خیلی راضیم.متشکرم گلدتگ.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/24
حمیده جان خیلی خوشحالم که از سفارش این محصول راضی بودی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش ثبت کردی
سارا شریفی
1394/03/02
سلام امروز این کتونی به دستم رسید. خیلی راحت و شیکه. دوستش دارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/03
سلام سارا جان خوشحالم که از کیفیتش راضی هستی و ممنونم که نظرت رو درموردش ثبت کردی!
بهار طاهری
1394/03/06
سلام من چند روزی هست که لوازمی که سفارش داده بودم رو تحویل گرفتم که یکی از اون ها کفش نایک بود، من رنگ صورتی رو خریدم خواستم به کسایی که تمایل به خرید دارن بگم 1- رنگ صورتیش به روشنی نیست که تو عکسه اما خیلی خیلی خیلی خوش رنگ تر از عکسش هست 2- کفش فوق العاده سبکی هستش 3- من از روی صحبت های دوستان فهمیدم یه سایز بزرگتر بخرم و این کاملا درست بود.
از گلدتک برای تمام محصولاتی که خریدم سپاسگزاری می کنم واقعا عالی هستند اما تنها چیزی که خیلی باعث تعجب من شد این بود که گلدتک اصلا تبلیغی برای خودش نکرده بود مثلا لوازم رو تو کیسه ای نذاشته بود که آرم شرکت روش باشه. به نظر اگه روی تبلیغاتش کار کنه خیلی بهتر از فروشگاه های اینترنتی دیگه می تونه پیشرفت کنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/07
سلام بهار جان لیست سفارش شمارو چک کردم و متوجه شدم اولین سری سفارشتون از گلدتگ بوده خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و بین سایتهای خرید گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.بهار عزیز معمولا کالاها(حتی واسه ارسال به شهرستان)در بگ یا باکس هایی ارسال میشه که برند گلدتگ رو داره احتمالا دقیقا روزی که با شما هماهنگ شده بگ ها به اتمام رسیده و از کیسه های شرمندگی استفاده شده.بابت این موضوع از شما عذرخواهی میکنم و سعی میکنیم تکرار نشه.یه دنیا سپاس از توجهتون به گلدتگ!
خاطره شريفيان
1394/04/10
سلام با توجه به نظرات دوستان یه سایز بزرگتر گرفتم و اندازم بود. کیفیتش خیلی خوب بود. راحت و زیبا مثل اصلش. یک دنیا ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/11
درود بر شما: بهاره جان خوشحالم که راضی بودی عزیزم.مبارکت باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید