محصولات پیشنهادی
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
سینی چرمی Free shape
توضیحات

گلدتگ امروز سینی چرمی free shape رو به شما عزیزان معرفی میکنه که دارای سه سایز مختلفه و طراحی بسیار زیبا ، کلاسیک و متفاوتی داره.سینی جزو وسایل کاربردی اشپزخانه به حساب میاد و میشه از اون برای جابجایی لیوان،زیردستی و ... استفاده کرد.ویژگی این محصول free shape بودن اون هستش که باعث میشه وقتی نمیخواید از اون استفاده کنید به راحتی باز بشه و فضای خیلی کمی رو اشغال کنه.

ویژگی دیگه این محصول شستشوی راحت اون با آبه که به خاطر استفاده از چوب MDF 3mm ماناچای داخل اون،در برابر آب مقاومه و مانع از باد کردن محصول  میشه(طبق گفته تامین کننده )اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که محصول رو با یک دستمال نمدار تمیز کنید چون جنس اون طوری هستش که لک از روی اون براحتی پاک میشه.این محصول همچنین میتونه انتخاب خوب و مناسبی برای هدیه هم باشه.

نکته بعدی در مورد سایز متوسط سینی هاست که از نظر اندازه تفاوت زیادی با سایز کوچک محصول نداره و اختلاف قیمتشون کمی غیر منطقی به نظر میاد.

برومند نصیرزاده
1394/02/09
سلام ،من قبلا از جای دیگه تهیه کردم و توصیه میکنم بخرید چون هم استکان سر نمی خوره هم به راحتی حتی با یه دستمال نم دار پاک میشه و هم اینکه بالاخره طرح متفاوت داره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/15
سلام دوست عزیز یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو درمورد این گلدتگ ثبت کردی تادوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
pantea saffari
1394/02/09
سلام گلدتگ عزیز می خواستم بدونم لیوان خوب توش قرار میگیره یا لق می خوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/09
سلام پانته آ جان ما تست کردیم و هیچ مشکلی نداشت کامنتت رو تایید کردم تا دوستانی که این محصول بدستشون میرسه بعد از استفاده نظرشون رو بهمون بگن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید