محصولات پیشنهادی
موزن میکروتاچ MicroTouchMax
موزن میکروتاچ MicroTouchMax
توضیحات

گلدتگ امروز موزن معروف و پرطرفدار میکرو تاچ مکس رو به شما دوستان پیشنهاد میده که به نظر ما واقعا کیفیت خوبی نداره و مثل بعضی دیگه از گلدتگ‌ها (مثل پلمپ کیسه ، فانتوم جادویی) فقط به درخواست  بعضی از عزیزان روی سایت قرار گرفته اما باز هم سعی کردیم نمونه درجه یک رو مثل همیشه با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف به شما دوستان معرفی  بدیم.

توجه داشته امکان مرجوع کردن و یا تعویض کالا به هیچ وجه برامون امکان نداره،  مخصوصا که این گلدتگ از نظر کیفیت و کارایی بنظر تیم فروش ما مورد تایید نیست! البته چون نمونه پیشنهادی ما بالاترین کیفیت موجود از محصوله این امکان هم وجود داره که کالا بخوبی کار کنه و ازش راضی باشید ولی این مسئله کاملا شانسیه! و بخاطر پلمپ بودن پکیج امکان تست هم برامون وجود نداره.!

shima shafaiyan
1394/02/30
یعنی عاشق صداقتتونم ..
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/30
شیما جان یه دنیا ممنون از کامنت پر انرژی شما!
محمدمهدی علمافر
1394/06/13
سلام و خسته نباشید به تیم گلدتک
بسیار خوشحالم از این صداقتتون و گفتن واقعیت در مورد معایب وفواید یک کالا. امیدوارم در مورد مورد همه کالا این طور باشه و بشه. ممنون از سایت خوبتون که تازه آشنا شدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/14
سلام مهدی جان خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنی!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید