محصولات پیشنهادی
طی چرخشی تاشو  Plus 360
طی چرخشی تاشو  Plus 360
طی چرخشی تاشو  Plus 360
طی چرخشی تاشو  Plus 360
طی چرخشی تاشو  Plus 360
طی چرخشی تاشو  Plus 360
توضیحات

گلدتگ امروز نمونه جدید زمین شوی چرخشی رو به شما دوستان پیشنهاد میده که در طراحی این مدل ایده جالبی بکار گرفته شده که باعث صرفه جویی در فضا میشه ، چون یکی از مشکلات زیمن شو ها اشغال فضای زیاد اونها در مواقعی هستش که ازشون استفاده نمیکنیم، سطل این مدل جدید براحتی تا میشه و به شکل صندوق کوچکی در میاد تا فضای زیادی احتیاج نداشته باشه.

همکاران ما قبل از اینکه این مدل رو تست کنند احساس میکردند که امکان داره تعادل خوبی نداشته باشه و موقع چرخش طی، سطل تکون بخوره، اما بعد از تست معلوم شد که طراحی مدل واقعا خوب بوده و بدون مشکل دسته طی براحتی داخل سطل میچرخید.

مریم رحمانی
1394/02/21
سلام
من این طی رو خریدم و راضی نیستم. ساخت چین هستش و بدنه ش زیاد مقاوم نیست. وقتی پد خیس میشه دسته ش راحت نمی چرخه و همین باعث میشه که سطل برگرده. تنها حسنش سبکی و کمجا بودنشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/27
سلام دوست عزیز با توجه به تعداد بالایی که از این گلدتگ بدست دوستان عزیز رسیده شما اولین نفری هستید که از کیفیتش راضی نبودی ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش بهمون گفتی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن.
مریم بدیعی
1394/06/18
سلام
من از این کالا چندتا برای مادرم و خاله هام خریدم وهمشون خیلی راضی بودند. میخواستم اگه امکانش هست باز تمدید بشه.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/06/19
سلام مریم جان خیلی خوشحالم که از سفارش این گلدتگ راضی بودی و ممنونم که گلدتگ رو به دیگران معرفی میکنی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم بتونیم این محصول رو واست تمدید کنیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید