محصولات پیشنهادی
پد جداگانه تی سطلی
پد جداگانه تی سطلی
پد جداگانه تی سطلی
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول پرکاربرد و پر مصرف رو به شما دوستان پیشنهاد میده. تقریبا همه ما حداقل یک طی سطلی رو در منزل یا محل کار داریم که بعد از مدتی پد نانو اونها کثیف شده و قدرت تمیز کردنش کمتر و کمتر میشه و احتیاج به پد جدید داره اما خود ما تابحال مراکز خیلی محدودی رو دیدیم که پد رو بصورت جداگانه بفروشند  اما با توجه به تعداد بالای فروش طی در سایت موفق شدیم تا پد نانو طی ها رو بصورت جداگانه هم سفارش بدیم تا با قیمتی عالی روی سایت قرار بگیرند.

این پدها بصورت استاندارد برای تمامی مدل های طی سطلی قابل استفاده اند( SPIN MOP - SPIN&GO - PERFECT STEPS - MASTER - ....)

فقط توجه داشته باشید که بخاطر کارمزد پایینه این گلدتگ حداقل تعداد سفارش باید دو عدد باشد.

azam mashayekhi
1394/01/05
سلام من ودخترم ازگلد تگ طی سطلی خریدیم . خیلی عالیست و بدون موادشوینده هم عالی وتمیز کار میکند. پد یدک هم تهیه نمودم .ممنون که پد یدک گذاشتید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/01/17
سلام اعظم عزیز ممنونم که بعد از استفاده از محصولات نظرت رو درمورد کارکرد و کیفیتش با ما درمیون گذاشتی.امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادت رو تا حدی جلب کنیم که گلدتگ رو به دوستای دیگه معرفی کنی و به پیشرفت بیشتر ما کمک کنی!
مرضیه اکبری
1394/01/28
سلام گلدتگ عزیز
من نمیتونم این گلدتگ رو خریداری کنم،وقتی انتخاب رو میزنم
تعداد رو صفر نشون میده
لطفا راهنمایی کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/01/29
سلام مرضیه جان مشکل برطرف شد و امکان ثبت سفارش هست.ممنونم که اطلاع دادی.امیدوارم بعد از استفاده نظرت رو درمورد کیفیتش با ما درمیون بذاری.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید