محصولات پیشنهادی
قلاده سگ Comfy Control
قلاده سگ Comfy Control
قلاده سگ Comfy Control
توضیحات

سعید عاشق آبادی
1394/01/11
با سلام وخسته نباشید وتبریک سال نو ازتمام خریدهام ونحوه ارسال بسیار راضی هستم به جز قلاده سگ که از نظر کیفیت ساخت بسیار پایین است و ارزش این قیمت را ندارد. وبرای سگهای خیلی ریز جثه وجیبی مناسب است.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/01/19
سلام سعید عزیز لیست سفارشتون رو چک کردم و خیلی خوشحالم که گلدتگ رو انتخاب کردی و درمورد کیفیت قلاده سگ با وجود اینکه اعداد بالایی بدست دوستان گلدتگی رسیده شما اولین نفری هستی که نظرتون رو درموردش بهمون گفتی درمورد سایز این محصول در بخش ویژگی ها ذکر شده بود.یه دنیا مرسی از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.
سعید عاشق آبادی
1394/01/22
سلام ممنون از اینکه وقت صرف میکنید وپاسخ می دهید سگ من نزاد تریر وکوچک جثه است. ولی اطمینان نمیکنم از این قلاده استفاده کنم چون قلاب و بست های به قدری ضعیف است که هر لحظه امکان دارد پاره شود. اگر بسته را باز کنید متوجه عرایض بنده میشوید.از 29 ایتمی که خرید کردم فقط از این مورد رضایت نداشتم.بازهم تشکر میکنم که دیدگاه مشتریان را محترم میشمارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/01/23
سلام سعید عزیز پاسخ به دیدگاه و نظرات شما واسه ما لذت بخشه و ممنونم که وقت میذاری و با ارسال نظرت به دیگران کمک میکنی با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن.
ایمان ایمان نژاد
1394/02/11
سلام تقریباً پنج ماه که از این قلاده برای سگم استفاده میکنم.
برعکس ظاهر ظریف قلاده کاملا حیوان رو کنترل میشه کرد.
فقط نوار قرمز از محل دوخت یکم باز شده البته بعد از پنج ماه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/15
سلام ایمان عزیز خوشحالم که کیفیت این محصول در حدی بوده که رضایت شمارو جلب کنه و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید