محصولات پیشنهادی
باغ خانوادگی ایلیا فرحزاد
باغ خانوادگی ایلیا فرحزاد
باغ خانوادگی ایلیا فرحزاد
باغ خانوادگی ایلیا فرحزاد
توضیحات

گلدتگ امروز باغ بزرگ ایلیا در فرحزاد رو به شما دوستان پیشنهاد میده تا بتونید در فضای باز و با صفا این باغ از سرویس چای و قلیان برای سه نفر استفاده کنید ، فقط توجه داشته باشید که این گلدتگ تنها برای دوبار مراجعه هستش و برای دفعات بعد نمی تونید از تخفیف سایت استفاده کنید

mahya Amerifard
1393/11/18
من استفاده کردم خوبه
از برخوردشونم راضی بودم
مرسی از پیشنهادتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/19
محیا جان خیلی خوشحالم که از سرویس دهی این مجموعه رضایت داری و ممنونم که نظرت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارش این گلدتگ رو ثبت کنن.
بهنام غفاری
1393/11/23
من چند باری از این گلدتگ استفاده کردم. خوبه. فرحزاد زیاد میریم، سفره خونه ایلیا هم جاش خوبه هم دنجه و هم سرویس دهیشون بد نیست. پیشنهادش میکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/26
بهنام جان ممنون از توجهی که به گلدتگ داری وقت گذاشتی و نظرت رو گفتی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارش این گلدتگ رو ثبت کنن.
میثم آذری
1393/11/24
با سلام، من چند بار از این مجموعه استفاده کردم، انصافا هم برخوردشون خوب بوده و هم کیفیت کارشون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/26
سلام میثم جان خیلی خوشحالم که از این گلدتگ استفاده کردی و از سرویس دهیشون راضی بودی.یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.
sara ****
1394/02/03
سلام سارا هستم منم استفاده کردم همه چی خوب بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/05
سلام سارا جان ممنونم از شما و دوستای دیگه که از بعد از استفاده از گلدتگ های خدمات نظرتون رو درمورد سرویس دهیشون با ما درمیون میذارید چون نظارت بر کیفیت خدمات گلدتگ بصورت مداوم امکان پذیر نیست.خیلی خوشحالم که از سرویس دهیشون رضایت داشتی!
محمدرضا بنی اسد
1394/02/05
با سلام
از تیم گلدتگ نهایت تشکر و قدردانی را دارم
من قبلاً به این مکان مراجعه کرده بودم و برخورد و خدماتشون خوب بود.
میخواستم خواهش کنم در صورت امکان ، تخفیف استفاده از غذا در باغ خانوادگی ایلیا را هم قرار دهید تا در هنگام مراجعه بتوانیم از هر دوی خدماتشون و با قیمت مناسب استفاده کنیم.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/05
سلام محمدرضای عزیز خیلی خوشحالم که از این گلدتگ استفاده کردی و از سرویس دهیشون راضی بودی.ممنون از اطلاعرسانی شما و مدیریت و پرسنل این مجموعه.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم این همکاری ادامه پیدا کنه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید