محصولات پیشنهادی
چاقو تیز کن KnifeSharpner
چاقو تیز کن KnifeSharpner
توضیحات

این درسته که با پیشرفت صنعت چاقو سازی ، چاقو های لیزری تولید شدند که برای تیز شدن فقط کافیه اونها رو در فریزر قرار بدید تا مثل روز اول تیز بشند ولی خوب اکثر چاقو های مورد استفاده در آشپزخانه که لیزری نیستند و وقتی کند میشند، نمیشه اونها رو با فیریزر تیز کرد.

گلدتگ امروز چاقو تیز Knife Sharpener  رو با قیمتی فوق العاده به شما دوستان پیشنهاد میده تا دیگه لازم نباشه برای تیز کردن چاقو ها از نعلبکی و گوشه سنگ و سرامیک استفاده کنید که هم زمان گیر هستند و هم خطرناک. این وسیله حتی از چاقو تیز کن های سنگی قدیمی هم راحت تر و هم رسیع تر هستش و از همه مهم تر چاقو رو از اونها خیلی تیز تر میکنه. سایز کوچیکی هم داره تا در کشو یا هر جایی که قرار میگیره فضای زیادی اشغال نکنه. پایه این محصول هم مثل بادکش عمل میکنه و با فشار دادن دسته به سمت پایین ، پایه دستگاه محکم میشه تا استفاده ازش آسون تر باشه. امتیاز دیگه این محصول هم اینه که نه احتیاجی به برق داره و نه باتری.

 

فروغ رسولي
1393/10/01
سلام من اين محصول را خريدم هم خيلي شيك هست و هرجايي كه دوست داشته باشين راحت فيكس ميشه و كار باهاش خيلي راحته و چاقو را هم خوب تيز ميكنه بهتون پيشنهاد خريدش را ميدم با تشكر از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/06
سلام فروغ عزیزم خوشحالم که بعد از استفاده از محصولات فراموشمون نمیکنی و واسه کامنتها وقت میذاری...یه دنیا ممنون
فرزانه یعقوبی
1393/09/12
سلام من این گلدتگ رو خریدم ولی میخوام خریدمو کنسل کنم .لطفا راهنماییم کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/12
سلام فرزانه جان لطفا با بخش پشتیبانی هماهنگ کن.ممنون
marziyeh khani
1393/09/13
سلام.خسته نباشی گلدتگ.لطفا سرویس قاشق و چنگال 12تایی هم بیارید تو سایتتون.♥♥
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/13
سلام مرضیه جان درخواستت رو به بخش فروش انتقال دادم
زهرا معینی
1393/09/15
سلام
خسته نباشید
زمان این آفر رو تمدید کردید؟
آخه من چند تا مورد سفارش دادم و پریروز که چک می‌کردم، فقط 5، 6 روز مونده بود به پایان زمان آفرها و طبیعتا ارسال اون‌ها. اما الآن همین یه مورد فقط 12 روز زمان داره. این‌جوری خیلی طول می‌کشه و خوب احتمالا ما اون موقع یه هفته‌ای منزل نباشیم.
اولین خریدی که من انجام دادم، خیلی زودتر از پایان زمانش ارسال شد. امکانش هست این سری هم همین کارو بکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/15
سلام زهرا جونم همونطور که خودتون ذکر کردین معمولا گلدتهاتون زودتر از تایمی که اعلام میشه بدستتون میرسه و ارسال محصولات بستگی به زمان ارسال از طرف تامین کننده واسه ما داره و در کل به محض اینکه موجودی تمام گلدتگ هاتون تکمیل بشه بخش پشتیبانی واسه ارسالش با شما هماهنگی رو انجام میده.
فاطمه وفایی
1393/09/19
سلام
میشه لطفا خریدهای منو ارسال کنید؟
موفق نمیشم باهاتون تماس بگیرم هفته ی بعد ارسال میکنین؟
لطفا کامنتمو جواب بدین
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/19
سلام فاطمه جان لیست سفارش شما رو چک کردم آخرین سفارش شما واسه ۲روز پیش بوده و همونطور که در سایت ذکر شده تقریبا ۶ الی ۱۰ روز کاری واسه ارسال به شهرستان زمان لازمه.درخواستت رو به واحد پشتیبانی انتقال دادم بزودی با شما تماس گرفته میشه....ممنون از صبر و شکیبایی شما
م الف
1393/09/24
سلام من این محصول رو سفارش دادم کسایی که استفاده کردن میشه نظرشون رو بگن ؟ چاقوهای من با هیچ چیزی تیز نمیشن این محصول چقدر قدرت داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/25
سلام دوست عزیز کامنتت رو تایید کردم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو بهت بگن امیدوارم خودتون هم بعد از اینکه از این گلدتگ استفاده کردین نظرت رو در مورد کیفیتش با ما درمیون بذاری...منتظر کامنتت هستم
مجتبی منبتی
1393/10/25
باسلام
گلدتك عزيز ديشبي به دست من رسيد و متاسفانه يا يكي من خرابه يا هم كه نيمدونم شايد اصلا كاربرد نداره چون اصلا چاقومو تيز كرد و بعدشم اون قسمت فلزيه خرابه الان من بايد چكار كنم .
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/05
سلام مجتبی جان درمورد کیفیت این محصول کامنتهای مختلفی داشتیم و بهمین دلیل نمیتونم با قطعیت کیفیتشو تایید کنم اما اگه فکر میکنی این محصول ایراد داره میتونی واسه تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ کنی.
نعیمه سیادتی
1393/10/30
سلام. خواستم به دوست عزیز (م. الف) که در مورد کیفیت این کالا سوال کرده بودن بگم که این کالا نخرن و پولشون رو حرام نکنن چون باید به این چاقو تیزکن التماس کرد که: توروخدا چاقوها رو تیز کن.
وجدانا اگر دنبال تعریف و تمجید نیستین نظرم رو تایید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/06
سلام نعیمه جان ممنونم که وقت میذاری و واست مهمه که کاربرای دیگه سفارش هاشون رو با اطلاعات کامل ثبت کنن اما ما از شما بیشتر نگران این موضوع هستیم و بهمین دلیل در بخش توضیحات این محصول بیشتر درمورد کارکردش توضیح دادیم و کلا تا از کیفیت محصول مطمئن نباشیم بولدش نمیکنیم و مطمئنا اعتمادی که اکثر کاربرامون بهمون دارن نتیجه‌ی صداقتمون هستش.یه دنیا ممنون از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو گفتی.
کتایون راضی
1393/10/30
سلام. نمیدونم یا من بلد نیستم باهاش کار کنم یا مال من تیز نمیکنه. هر کاری کردم چاقو تیز نشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/11/05
سلام کتایون جان واسه استفاده از این محصول میتونی با بخش پشتیبانی هماهنگ کنی و بصورت حضوری تشریف بیاری .از دیدنت خوشحال میشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید