محصولات پیشنهادی
کرم بدن BlackXS
کرم بدن BlackXS
کرم بدن BlackXS
توضیحات

گلدتگ امروز لوسیون اصلی و اورجینال BlackXS رو به شما دوستان پیشنهاد میده که رایحه عالی این کرم دقیقا مثل عطر فوق العاده خوشبو blackxs هستش و ماندگاری خیلی طولانی هم داره. این لوسیون از پکیج کامل gift set برداشته شده و بصورت جداگانه به فروش میرسه به همین دلیل پلمپ نیست و پکیج هم نداره که البته باعث شده تا قیمت خیلی بصرفه تری داشته باشه، به همین دلیل شاید برای هدیه دادن زیاد انتخاب خوبی نباشه اما برای استفاده شخصی با این قیمت واقعا شاهکاره!

مهدی بهاری
1393/08/05
دوست عزیز سلام
ممنون از آفرهای خوبتون. قیمت این لوشن یکم بالا نیست؟ به نسبت قیمتی که برای لوشن دولس اند گابانا گذاشته بودین و پکیج عالی داشت و همین میزان حجم هم بود؟ به نظر من اون لوشن دیگه بهتره مگر اینکه بلحاظ کیفیت این مدل بهتر باشه. اگر تفاوتی داره با اون مدل از لحاظ کیفیت لطفا ذکر بفرمایید.
اگر در مورد رایحه هم بیشتر توضیح بدین ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/08/07
سلام مهدی جان ممنون از لطفی که به ما داری فکر میکنم محاسباتت اشتباه بوده که قیمت کرم بدن blackxs از dolce -gabbana بیشتر شده چون pour femme با وجودی که حجمش نصف این گلدتگه همین قیمت رو داشت و توی توضیحات ذکر شده دلیل قیمت پایینش اینه که این گلدتگ رو از پکیجش برداشتیم و بدون پکیجه. هرچند من فکر میکنم یه جورایی غیر طبیعیه که قیمت دو برند مختلف رو با هم مقایسه کنی در مورد رایحه و کیفیتش هم باید بگم عالیه البته در نظر داشته باشید که انتخابش سلیقه ای هستش.
مهشید پیرهادی
1393/08/25
دستم رسید. وااااای گلدتگ جون عالی بود بوش و همچنین ماندگاری بالایی هم داشت. کلی کیف کردم. مرررررسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/08/25
مهشید جان خوشحالم که از خرید این گلدتگ راضی هستی و ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و نظرت رو گفتی....
Ayda Maalhagh
1393/09/05
به دستم رسید. خیلی خوبه. زود جذب میشه. به پوست یه حالت ابریشمی میده...
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/05
آیدا جان خوشحالم که دوست داشتی...
غلامحسین سوهانی
1393/09/06
بوی خیلی خوب با ماندگاری مناسب بخوام بوش رو براتون توصیف کنم بوی انگور فرانسوی توش برجسته اس (همونی که تو آدامس ها یا نوشیدنی ها بوش و طعمش احساس میشه) درکل خوب بود ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/09/06
خوشحالم که از گلدتگتون راضی هستید و ممنون از توضیحاتتون....
ف عابدینی
1393/10/21
وای موندگاریه بوش فوق العادس... لباسی که 4روز پیش،بعد از زدن مقدار کمی ازین لوسیون پوشیدم، الان که رفتم سراغش دیدم هنوز بوی لوسیونو میده.
عالی بود گلدتگ، همیشه محصولات اصل بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/21
دوست خوبم خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی بودی و بعد از استفاده فراموشمون نکردی و نظرت رو درموردش ثبت کردی ممنون میشم نظرتون رو درمورد خدماتمون هم بدونم ...
ف عابدینی
1393/10/21
از.خدمات یک بار استفاده کردم، خوب بود فقط کاش محدودیت نداشته باشه،مثلا تعداد جلسات لیزر کامل باشه(4_6جلسه)
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/10/22
دوست خوبم حوشحالم که از این گلدتگ استفاده کردی و از سرویس دهی این مجموعه راضی بودی. در نظر داشته باشیدخدماتی که به شما عزیزان پیشنهاد داده میشه علاوه بر اینکه واسه شما به صرفه هست یه جورایی تبلیغ از مجموعه‌ی مورد نظر هستش تا در صورتی که از سرویس دهیشون راضی بودید مجدد مراجعه کنید...البته به درخواست شما عزیزان و با رضایت مدیریت مجموعه هایی که کامنتهای خوبی درموردشون دریافت کردیم اکثر خدماتمون تمدید میشه.ممنون میشم نظرتون رو درمورد خدماتی که استفاده کردین بهمون بگین....
مینا مقری
1393/12/14
سلام به همه
من از این لوسیون خریدم . بوی خیلی خوبی داره. برای کسایی که مثل من با بوهای گرم سردرد میگیرن باید بگم اولش که بوش تند هست هم باعث سردرد نمیشه و وقتی 1 ساعت حدوداً میگذره بوش ملایم و فوق العاده میشه. همه حتماً امتحان کنن.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/12/14
سلام مینا جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و یه دنیا ممنونم که نظرت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه هم از این محصول استفاده کنن
فاطمه محمدپور
1394/01/06
Vaghean perfectttt motmaen bashid az kharid zarar nemikonid ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/01/11
فاطمه جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتر سفارششون رو ثبت کنن.
bahare rezayat
1394/02/10
aliii bood ba booye fogh olade,, va moondegarie ziadd
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/10
خیلی خوشحالم که دوست داشتی بهاره جان!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید