محصولات پیشنهادی
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
لیزر تگ نیما
توضیحات

پینت بال طرفداران خیلی زیادی داره ولی دیگه اینقدر تخفیف ورودی پینت بال زیاد شده ، خیلی پیشنهاد تکراریه و اکثر کاربران نظرشون اینه که بجای این همه تخفیف برای ورودی، تخفیف برای تیر ها گذاشته بشه. حالا اگر پینت بالی باشه که احتیاج به خرید تیر نداشته باشه، خبری از درد و کوفتگی هم نباشه ، جدیدترین تجهیزات رو هم در اختیارتون بزاره و مهم تر از همه چون بی خطره احتیاجی به قرار دادن ماسک هم روی صورت نداشته باشه(چون تو این گرما واقعا اذیت میکنه) چی؟

گلدتگ امروز میخواد به شما دوستان پینت بال لیزری رو معرفی کنه نسبت به پینتبال عادی امتیاز های خیلی بیشتری داره. اول از همه اینکه احتیاجی به خرید تیر نیست ، چون در اصل تیر ها لیزری هستند، نکته بعدی اینه که وقتی تیری در کار نباشه، دیگه درد و کوفتگی در کار نیست و خطری هم وجود نداره و شما می تونید بدون ماسک بازی کنید، نکته بعدی اینه که زمین بازی برای درگیری های نزدیک تر طراحی شده ( در پینت بال با تیر بعلت خطر برخورد تیر ها در فاصله نزدیک این امکان وجود نداره ) که این مورد باعث بیشتر شدن درگیری و هیجان بازی میشه.

ولی از همه جالبتر کارنامه ( scoreboard ) آخر بازیه، چیزی که هیچوقت نمیشه در پینت بال معمولی داشت. طبق این کارنامه شما می تونید ببینید چند تا تیر زدید، چند تا تیر خوردید و .... اینطوری بهترین بازیکن ها بهتر معلوم میشند. فضای سرپوشیده و تهویه مناسب هم از امتیازات دیگه این مجموعه هستش که بصورت فضای جنگلی و تو در تو طراحی شده و به کمک فلش و نور پردازی مخصوص هیجان بازی رو بیشتر هم کرده.

بهمراه دوستان و یا خانواده می تونید به مجموعه لیزر تگ مراجعه کنید و زمان خوب ، پر جنب و جوش و پر هیجانی رو در کنار هم داشته باشید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید