محصولات پیشنهادی
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
هایلایتر دوسر طرح MAC
توضیحات

گلدتگ امروز هایلایتر دوسر طرح MAC رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای دو سر جامد(پیچی) و مایع میباشد. استفاده از آن ها بسیار آسان و میتونین بر روی تمامی صورت استفاده کنید چون سر قلم آنها بسیار نرم می باشد که این ویژگی برای کشیدن روی صورت و پخش کردن بسیار مناسب است.

چرب و نرم بودن هایلایتر مهمترین ویژگی برای بخوبی روی پوست نشستن می باشد که این قلم ها بخوبی از آن برخوردار هستند. با استفاده از رنگهای هایلایتر شاین و زیبا جلوه ی چهره ی خود را چند برابر کنید و در هر جمعی بدرخشید.

هایلایتر با فرمولاسیون خاص انعکاس دهنده نور، موجب افزایش درخشندگی صورت می گردد.ایجاد خطوط تیره و روشن در صورت موجب می گردد تا با ایجاد خطای دید برای بیننده بتوانید قسمت هایی از صورت را برجسته تر کرده و توجه بیننده را به آن قسمت بیشتر جلب نمایید.

هایلایتر صورت راهی ساده و بی‌دردسر برای جذابیت بیشتر و داشتن ظاهری شاداب و درخشان است. هایلایتر باعث جوان‌تر نشان دادن چهره می‌شود و پوست را صاف و صیقلی می‌کند.

هایلایتر را در قسمت‌های مناسب چهره به آرامی استفاده کنید.این امر باید به نحوی انجام شود که رنگ پوست شما از زیر هایلایتر مشخص باشد. با استفاده از این هایلایتر در قسمت هایی مانند گونه، کمان ابرو، ابتدای چشم ها و هر ناحیه ی دیگر را برجسته تر نمایان سازید.

استفاده بیش از اندازه از هایلایتر در قسمت خط‌های خنده و در کنار چشم‌ها هم اصلا توصیه نمی‌شود.هایلایت ملایم این قسمت، باعث پوشش چین و چروک‌های کنار چشم خواهد شد؛ اما اگر در این کار زیاده روی کنید، این چین و چروک‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهند.

 بعلت رعایت اصول بهداشتی امکان استرداد این گلدتگ وجود ندارد

دوستان توجه داشته باشید  رنگ ها روی هر پوستی ممکنه متفاوت باشن ولی طبق تستی که خودمون انجام دادیم تنالیته رنگی کد 1 هلویی،کد 2 شامپاینی و کد 3 مسی هست.

sh ghoreishi
1398/01/27
سلام تاریخ انقضاء محصول چه زمانی هست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/01/29
سلام دوست عزیز تاریخ انقضاء روی محصول درج نشده
اليكا پارسا
1398/02/01
دوستاني كه خريدن لطفا نظر بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/02/02
دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنن
مریم نظری
1398/02/02
خیلی راضی بودم خوب بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/02/03
مریم جان چقدر خوبه که از این محصول راضی هستی،ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی تا کاربرای عزیزمون با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.ممنون از همراهیتون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید