محصولات پیشنهادی
کیف دستی کوچک طرح گلیم
کیف دستی کوچک طرح گلیم
کیف دستی کوچک طرح گلیم
کیف دستی کوچک طرح گلیم
کیف دستی کوچک طرح گلیم
کیف دستی کوچک طرح گلیم
توضیحات

گلدتگ امروز کیف دستی کوچک طرح گلیم رو به شما عزیزان معرفی میکنه که یک محفظه بزرگ و جادار داره و میتونید براحتی همه‌ی وسایل مورد نیازتون رو به صورت منظم تو یک کیف،همیشه و همه‌جا با خودتون داشته باشید.

امتیاز بعدی طراحی سنتی این مدل هست که ظاهر اون رو متفاوت کرده. 

این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر ارسال نظرات شما بعد از دریافت و استفاده از آن هستیم.

توجه داشته باشید این محصول بخاطر اینکه به تنهایی استفاده نمیشه و درون کیف قرار می گیره و تنوع طرح و رنگ بالایی هم داره ارسال طرح و مدل بصورت رندوم هستش.

ندا جمشیدی ساعدی
1398/04/31
سلام .امکان موجود شدن این کیف هست؟؟؟لطفا موجودش کنین..میشه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/31
سلام با توجه به اینکه زمان زیادی از اینکه این کالا رو سایت قرار داشته میگذره تمدید اون بستگی به تعداد درخواست ها و تامین موجودی از سمت تامین کننده داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی برای تمدید یک کالا معین کنیم،درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید