محصولات پیشنهادی
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
چراغ قوه شارژی دوکاره SHUNSHI
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد یک وسیله کارامد و کاربردی رو برای شما عزیزان داره که می تونه در مواقع خاص و اضطراری خیلی بهتون کمک کنه . اصلی ترین امتیاز این چراغ قوه امکان شارژ شدن اون توسط برق شهری هست واین باعث میشه که شما دائما هزینه برای خرید باتری صرف نکنین و به سادکی شارژش کنید.

امتیاز بعدی اون تعبیه شدن ردیف هایی از نور LED روی بدنه چراغ قوه هست که جدا از نور خیلی زیادی که متساعد می کنه می تونه در مواقع قطع برق یا در جاهای تاریکی مثل انباری ، زیر زمین و ..... بسیار مفید و کار راه انداز باشه . چراغ قوه بودنش هم که خب امتیازهایی داره و مثل هر چراغ قوه دیگه ای عملکرد و کارایی خودش رو داره.

این گلدتگ قابلیت این رو داره که تبدیل به وسیله مورد نیاز و ضروری داخل ماشینتون بشه تا در مواقعی که می خواین در تاریکی پنچری بگیرین ، داخل صندوف دنبال وسیله ای بگردید ، زیر صندلی ها چیزی گم کردید یا برای چک روغن،باتری یا هرقسمتی در تاریکی کاپوت ماشین رو بالا زدید به راحتی بتونیند بیشتر از نوری که اختیاج دارید رو فراهم کنید.

امین نادری
1397/12/27
لطفا چراغ usb دار بیارید
تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/28
دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
«ایران »
1398/02/26
سلام سوالم درمورد الو پیک هست میخواستم بدونم اگه بخوام بسته کالاهام با الو پیک ارسال بشه؛ میتونم زمان تحویلشو مشخص کنم ؟ نه فقط روزش حتی زمانش، مثلا دوشنبه صبح ؟ و یه سوال دیگه میتونم کالاهامو مثل پیک خودتون چک کنم ؟ اگه نمیتونم چک کنم اگه کالایی نبود یا مشکل داشت چی ؟ من از پیک خودتون راضیم اما ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب دیره ! سوالو توی بخش تماس با نوشتم اما نمیدونستم کجا دنبال جوابش باشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/02/26
سلام لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون شما رو راهنمائی کنن.
ش شیخ
1398/03/20
سلام دیروز به دستم رسید عالیه ممنون. یک سوال و یک خواهش دارم: میشه این همیشه به برق باشه فقط موقع استفاده درش بیارم؟ لطفا واسه خودرو هم usb دار بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/03/20
سلام دوست خوبم خوشحالیم که مورد پسندتون قرار گرفته اگر همیشه به برق باشه عمر باتری رو کم میکنه و پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
فاطمه عرب
1398/04/19
سلام، چه باطری ای میخوره؟ قلمی میخوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/19
سلام دوست عزیز این چراغ قوه مدل شارژی و شارژ توسط پریز برق هست
azam mashayekhi
1398/05/28
آفر بسیار کاربردی و شیکی است . خریدش را توصیه میکنم . با اینکه چند ماه است از خریدش میگذرد هنوز با شارژ اولیه کار میکند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/05/30
دوست عزیز خوشحالم که از کاربرد و کیفیتش راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید