محصولات پیشنهادی
تبدیل فیلم های قدیمی آپارات در فیلم تبدیل
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد تبدیل فیلم های قدیمی آپارات به سی دی یا فایل دیجیتال در سامانه فیلم تبدیل رو داره،تبدیل خاطره ها ی به یادموندنی که همه شون روی انواع فیلم های آپارات  ثبت شده بودند به تصاویر شفاف و پر کیفیت امروزی که با دستگاه های جدید و کامپیوتر قابل پخش باشن .

فیلم تبدیل  با پیشرفته ترین ابزارهای میکس و تبدیل، خاطرات شما رو موندگار میکنه. این استودیو به عنوان لابراتوار اختصاصی تبدیل فیلم اولین و تنها استودیو دیجیتال تخصصیه که برای رفاه حال شما عزیزان در مدت زمانی که فیلم شما به امانت در دست این استودیو باشه،کلیه پرسنل در ساعات کاری در استودیو قرنطینه هستند و هیچ یک از پرسنل نمیتونه فیلمی رو از استودیو خارج کنه.

دستگاه های استودیو هیج یک امکان اتصال هارد یا فلش را ندارند،تمامی عملیات کپی یا رایت در کامپیوتر های سرور و زیر نظر مستقیم مدیریت استخراج می شه.

تمامی فیلم های خانوادگی و خصوصی شما زیر نظر اپراتور خانم تبدیل میشن و هیچ فیلمی در کامپیوترهای این استودیو ذخیره نمیشه .مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

ضمنا جهت رفاه حال شما عزیزان، تمامی سفارشات بیش از 300 هزار تومان دارای سرویس ارسال و دریافت رایگان در کل ایران می باشد.

رویا طهماسبی
1397/12/23
سلام،گلدتگ عزیز اشتباه تایپی رخ نداده؟ هر کد شامل یک دقیقه تبدیل!!! یعنی فیلم یک ساعته ، مبلغش 60هزار ت میشود؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/25
بله دوست عزیز
Samaneh jabbari
1397/12/24
یه سوالی داشتم؛هر ۱۰ دقیقه ۱۰ هزار تومن هزینشه؟اگه یه ساعت فیلمو بخام بدم برای تبدیل باید چند تا گلدتگ بخرم؟!! ممنون از راهنماییتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/25
نه دوست عزیز هر کد برای یک دقیقه میباشد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید