محصولات پیشنهادی
بند انداز  Slique
بند انداز  Slique
بند انداز  Slique
توضیحات

گلدتگ امروز محصولی رو به شما دوستان معرفی میکنه که به تازگی در شبکه های مختلف تبلیغات گسترده ای براش انجام میشه و ما مثل همیشه با قیمت فوق العاده تونستیم به شما پیشنهاد بدیم و نسبت به نمونه های برقی کارکرد ساده تری داره و البته قیمت بصرفه تر.

در ضمن بهمراه این محصول یک پکیج نخ  جداگانه هم هستش تا بتونید براحتی نخ رو تعویض کنید ولی توجه داشته باشید که خیلی کاربران از کارایی این محصول راضی نبودند.

پریسا اخلاقی
1393/04/20
سلام.
این محصول به دستم رسید. ممنون.
متاسفانه کارایی لازم رو نداشت.
به هر حال از تیم گلد تگ ممنونم. امیدوارم بار دیگه محصول بهتری رو ازتون بگیرم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/22
پریسا جان یکم بیشتر توضیح میدید که هم ما هم دوستان بدونیم که نظرتون سلیقه و سطح انتظار شخصیه ویا واقعا کالا مشکلی داره، چون دوست دیگه ای از گلدتگشون که تحویل گرفته بودند رضایت کامل داشتند
محمدسبحان باقری
1393/04/21
سلام
دوستان تو خریدش شک نکنن...به دو دلیل
1: این واقعا تخفیف خورده چون تو نت 35 قیمتشه
2: کار باهاش خیلی راحته و حسنش نسبت به نمونه برقی اینه که سرعتش دست خودتونه و هیچ نگرانی که مبادا ابروتونو هم برداره ندارید.!!!!
0
مریم موحدی مهر
1393/04/21
با سلام. تعویض نخ این دستگاه مشکل نیست؟ و روش تعویض اون رو نوشته؟ دوستان اگر استفاده کردید نظرتون رو بدید لطفا.
0
ویدا طالبی
1393/04/22
من نظر یکی از دوستانو خوندم که رضایت کامل داشتند اومدم سفارش بدم نظر یکی دیگه از دوستانو دیدم که ناراضی بودن.با این نظرات متفاوت آدم نمیتونه درست تصمیم بگیره.دوستان دیگه میشه نظراتشونو بگن؟یا اینکه بگن ایراد این دستگاه چیه و چه مشکلی داشته؟
0
arezu jafari
1393/04/23
با سلام
دوستانی که این محصول رو خریدید لطفا مارو راهنمایی کنید. ممنون میشیم.
0
آرزو خانصنمی
1393/04/25
منهم أين محصولو خريدم،طبق گفته خانم أخلاقي كارايي لازمو نداره خيلي زود نخش شل ميشه اما دركل واسه مواقع ضروري بد نيس
0
گلدتگ
گلدتگ
1393/04/27
ارزو جان ممنون که دیدگاهتون رو راجع به این گلدتگ بیان کردیم. شر منده ایم که محصول خریداری شده کارایی کافی رو برای شما نداشته عزیزم.
اشرف رنجبر
1395/01/23
باسلام ازگلدتك خريدهاي زيادي كردم از همه خريدهام راضي بودم ولي اين بنداز اصلا خوب نبود زحمت بكشيد نمونه بهتراين نوع محصول رابياريد تا كارايي بهتر داشته باشد ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/23
اشرف عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
شادان آشوری
1395/09/18
با سلام . من یکبار خریداری کردم و نسبت به کم مو بودنم راضی هستم . ممنونم از شما . فقط برای تعویض نخ ، ممکنه راهنما بگذارین . یکدنیا ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/20
دوست عزیز خوشحالم که این گلدتگ رو دوست داشتین کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستهایی که استفاده کردن بتونن شما رو راهنمایی کنن
هدا صادقیان
1395/09/19
لطفا بندانداز برقی هم بیارین.ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/20
عطیه جان شما یکی از دوستهای قدیمی گلدتگ هستین خیلی خوشحالم که تو این مدت پیشنهادهای گلدتگ رو دوست داشتین و همراه ما بودین پیشنهادتون رو به تیم فروشمون انتقال دادم امیدوارم هر چه زودتر یکی از گلدتگ های بعدیمون باشه .
س حیدری باطنی
1395/11/03
سلام به تیم خوب گلدتگ!به نظرم این وسیله با توجه به قیمت خیلی مناسب ش خیلی قابل استفاده و کاربردی هست.ممنون از پیشنهاد خوبتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/03
دوست عزیز خیلی خوشحالیم که این پیشنهاد نسبت به قیمتی که داشته تونسته وسیله کاربردی و خوبی برای شما باشه مرسی که بعد از استفاده از اون نظرتون رو بهمون میگین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید