محصولات پیشنهادی
ورکشاپ پتینه چوب شهربانو
ورکشاپ پتینه چوب شهربانو
ورکشاپ پتینه چوب شهربانو
ورکشاپ پتینه چوب شهربانو
ورکشاپ پتینه چوب شهربانو
توضیحات

گلدتگ امروز ورکشاپ پتینه چوب شهربانو رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کارگاه یک روزه سه ساعته هست.

پتینه کاری روی چوب یکی از روش های زیباسازی لوازم چوبی می باشد. با این تکنیک شما قادر خواهید بود که لوازم چوبی موجود در منزل را آنتیک کرده یا بر طبق سلیقه و دکوراسیون خود آن ها را کهنه کنید.

بنابراین با استفاده از هنر پتینه کاری روی چوب دیگر نیازی نیست تا لوازم چوبی که در منزل وجود دارند و قدیمی شده اند را دور بیندازید. بلکه با صرف هزینه بسیار ناچیزی می توانید این لوازم را آنتیک کرده و دوباره از ان ها استفاده کنید.

بیان این نکته هم بسیار ضروری است که پتینه کردن شاخه های متنوعی دارد. شما این کار را به روش های مختلفی می توانید انجام دهید. مثلا پتینه کاری روی چوب و کهنه کردن لوازم چوبی با استفاده از جوهر رنگ، شاپان و … امکان پذیر است. در این هنر این امکان وجود دارد که به وسیله روش ها و رنگ آمیزی های مختلف روی چوب، آن ها را پتینه کرده و به بافت و رنگ هایی متنوع رسید. اما در این ورک شاپ روشی ساده برای پتینه کاری روی چوب به شما آموزش داده می شود که بسیار ساده بوده و نمای زیبایی را به شما می هد

در این ورک شاپ  با استفاده از دستمال های طرح دار آشپزخانه، و تکنیک پتینه جعبه های چوبی را به شکل بسیار زیبایی تزیین می کنیم..

اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که با ساختن یک چیز جدید و جالب ذوق زده میشوید پس حتما کارگاه پتینه چوب را شرکت کنید . . 

هنرجویان میتوانند لوازم مورد نیاز ور کشاپ را در محل آموزشگاه با هزینه جداگانه 25 هزار تومان تهیه نمایند .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید