محصولات پیشنهادی
پکیج چسب فانتزی DECO
پکیج چسب فانتزی DECO
پکیج چسب فانتزی DECO
پکیج چسب فانتزی DECO
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج چسب فانتزی DECO رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 9 نوار چسب فانتزی با عرض 1.5 سانتی متر همراه با پایه چسب برای سهولت استفاده هست.

نوار چسب فانتزی ابزاری مفید و پرکاربرد است که می توان در خانه، مهدکودک و مدرسه از آن استفاده نمود. این نوار چسب می‌تواند برای تزئین و یا بسته بندی محصولاتی مانند گوشی موبایل، قاب عکس، دفتر و کتاب های مدرسه، آلبوم عکس، دفتر خاطرات، کادوی تولد، کاردستی و ... استفاده شود. این نوار چسب احتیاجی به کاتر و یا قیچی ندارد، زیرا همراه با این محصول، یک پایه چسب در بسته بندی وجود دارد که برای سهولت استفاده از چسب استفاده می شود. کافی است نوار چسب فانتزی را در جاچسبی قرار دهید و بخش کوچکی از میزکار و یا میز تحریرتان را به آن اختصاص دهید تا این ابزار کاربردی همیشه در دسترستان باشد. شکی در این نیست که این محصول در روزهای شلوغ قبل از شروع مدرسه‌ها و حتی زمان بسته‌بندی هدیه هم به کمکتان می‌آید و به کارتان سرعت بیشتری می‌دهد.

مهسا مطیع
1397/11/12
بر خلاف ظاهر زیبا اصلاً کیفیت خوبی نداره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/11/14
مهسا جان متاسفیم که مورد پسندت نبوده و ممنون که دیدگاهت رو برامون ثبت کردی
لادن ذوقی
1397/11/16
سلام
کیفیتش اصلا خوب نبود چسبها همه ورمیومد و نمیچسبید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/11/23
سلام ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ اطلاعاتت رو ثبت کردی
بهرام معماریان
1398/01/09
مفتش گرونه! اگه کسی صلواتی هم خاست بهتون بده نگیرید وبرای خودتون شر درست نکنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/01/11
بهرام جان توضیح ما از کالاها در نگاه اولیه هست ،و در طول استفاده شما کاربرای خوبمون هست که متوجه کیفیت یک کالا میشیم متاسفیم که این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه
مسعود مزروعی
1398/06/16
امروز به دستم رسید و واقعا افتضاح بود و حتی به قیمت تخفیفشم گرون بود و عین همین را دم مغازه به قیمت کمتر از تخفیف گلدتگ می‌فروشند. واقعا برای گلدتگ متاسفم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/06/17
دوست خوبم خیلی متاسفیم که این محصول مورد پسندت قرار نگرفته ستعلام قیمت از روی سایت های مشابه هستش و متاسفانه این امکان برای ما وجود نداره که از تمامی فروشگاهای سطح شهر استعلام کالا گرفته بشه
زهره کرمی
1397/10/28
سلام لطفا سفارش منو کنسل کنید.دوهفته ست سفارش دادم اما هنوز به دستم نرسیده.نمیخامشون دیگه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/29
سلام زهره جان شما درخواست ارسال رو نزدین تا کالا براتون ارسال شه.عزیزم در روش جدید ارسال ،خودتون باید درخواست ارسال رو بزنین. لطفا کدپستی رو در قسمت آدرستون اضافه کنین و بعد هزینه پست (پست پیشتاز 10.000 تومان و پست چاپار 12.500 تومان ) رو در حساب کاربریتون شارژ کنین. در پرو فایلتون،کنار اسمتون (بالا سمت چپ)بر روی فلش کوچیک کلیک کرده و گزینه درخواست ارسال سفارشات رو بزنین .موجودی و یا عدم موجودی کالاها و نوع پست به شما نشون داده میشه . نوع پستتون رو انتخاب کرده و بعد گزینه درخواست ارسال بسته پستی رو بزنین تا کالاها براتون ارسال شه ،اگر بازهم با مشکل مواجه شدین لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون شما رو راهنمائی کنن.
سارا سلیمانی برزی
1398/04/15
سلام من سه تای دیگه از این چسب ها می خوام چکار کنم
1
گلدتگ
گلدتگ
1398/04/15
سلام دوست عزیز الان میتونین سفارشتون رو ثبت کنین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید