محصولات پیشنهادی
نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو
نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو
نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو
نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو
توضیحات

گلدتگ امروز نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو رو به شما عزیزان پیشنهاد میده ، که شامل یک دوره سه جلسه ای می باشد.

با آموزش نقش برجسته دکوراتیو در آتلیه رابو به محیط اطراف خودتون جلوه ای تازه ببخشین ، آموزش در محیطی دوستانه و صمیمی میتونه تاثیر مثبتی در یادگیری شماعزیزان داشته باشه .

برای این آموزش ابزار و سایل مورد نیاز ازجمله :پیشبند،فیبرمتوسط یا بوم،رنگ های دلخواه اکرولیک،ابزار نقش برجسته،کاردک،مل،چسب چوب،چسب کاشی،دستکش رو می بایست همراه با خود داشته باشید یا درصورت دلخواه میتونین از اتلیه این ابزار رو تهیه کنید.

و این نکته رو هم فراموش نکنید که ساعت و روز کلاس ها با هماهنگی هنرجو  انجام میگیرد.

شیوا سیفی
1397/09/03
سلام و روز بخیر
من جلسه اول این دوره رو رفتم. مربی بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند. واقعا لذت بردم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/03
سلام شیوا عزیز از اینکه از این مجموعه راضی بودین ، بینهایت خوشحالیم . مرسی که نظرتون رو بهمون گفتین چون برای ما خیلی مهمه
اکبر ظاهری
1397/09/08
سلام وقت به خیردوستان
من این دوره رو گذراندم با وجودی که تا به حال کار هنری به صورت تخصصی انجام نداده بودم با توجه به خوش اخلاقی وهنرمندی استاد گرانقدر با وجودی که می دانستم ضعیف عمل خواهم کرد ولی هم خیلی خوب یاد گرفتم و هم علاقه مند به کارهای هنری دیگر استاد شدم برنامه بعدی من شرکت در دوره های دیگر استاد است. واقعا هم آموزش حرفه ای بود وهم استاد حرفه ای بعید میدونم کسی در این دوره شرکت کنه لذت نبره اگر خواستید دوره لذت بخشی داشته باشید حتما تجربه کنید.مخصوصا افرادی که مثل من درگیری ذهنی دارند لحظات خوشی خواهند داشت.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/08
سلام دوست عزیز ممنون که وقت گذاشتین و کامنت تون رو برامون انقدر خوب و دقیق نوشتین . بینهایت خوشحالیم که پیشنهاد این مجموعه تبدیل به یک اتفاق خوبی برای دوستهامون شده و ممنون از این مجموعه عزیز بابت تبلیغات خوبشون
سعید نوری
1397/09/11
باسلام, این دوره یک دوره بسیار خوب و مفید هستش و استاد هنرمند و بسیار خوش اخلاقی داره.
گذراندن دوره هنری در محیطی دوستانه و صمیمی علاوه بر افزایش توانمندی, خاطره خوبی رو برای شما به یادگار میذاره که قطعا از صفات بارز این دوره است.
گذراندن این دوره رو به همه دوستان پیشنهاد میکنم و بهتون اطمینان میدم از گذروندش لذت خواهید برد و مهارت های زیادی خواهید آموخت.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/12
دوست عزیز ممنون که وقت گذاشتین و کامنت تون رو برامون انقدر خوب و دقیق نوشتین . بینهایت خوشحالیم که پیشنهاد این مجموعه تبدیل به یک اتفاق خوبی برای دوستهامون شده و ممنون از این مجموعه عزیز بابت تبلیغات خوبشون .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید