محصولات پیشنهادی
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
پایه نگهدارنده گوشی Car Steering Wheel
توضیحات

استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مساله باشند اما مسلما مواردی وجود داره که لازمه نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش می‌آید که مرتبا با شک اینکه صدایی شنیده و یا لرزشی شبیه ویبره گوشی را در جیبتان حس کرده‌اید، دست در جیب خود برده تا مطمثن شوید.

گلدتگ امروز یک پیشنهاد کاربردی دیگه براتون داره و پایه نگهدارنده گوشی  Car Steering Wheel Phone Socket Holder رو به شما عزیزان معرفی می کنه که قسمت‌های اصلی  اون عبارت‌اند از فک‌های نگه‌دارنده و یک نوار لاستیکی. فک‌های نگه‌دارنده آن تا 8.6سانتی‌متر از هم باز و به کمک فنرهایی که درون آن تعبیه‌شده است، جمع می‌شوند. این مقدار برای نگهداری اکثر گوشی‌های رایج در بازار مناسب است.

ازآنجایی‌که این فک‌ها از لاستیک فشرده ساخته‌شده‌اند، نگرانی‌ای بابت ایجاد خط و خش روی بدنه گوشی‌ها و جود ندارد. این پایه توسط یک نوار لاستیکی پهنی به دورفرمان خودرو متصل می‌شود و این‌گونه در مقابل چشمان راننده قرار می‌گیرد. قبلا هم این گلدتگ رو، رو سایت داشتیم که استقبال خوبی ازش شد، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم.

 

پریسا ادیبی
1397/08/12
نیومده تموم شد؟!لطفا شارژش کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/12
پریسا جان همونطور که میدونین ، معمولا اکثر گلدتگ ها به خاطر استقبال خوب دوستهامون همون روز یا ساعت های اول تموم میشن . امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژش کنه،شما میتونین با کانال تلگرام گلدتگ از پیشنهاد لحظه به لحظه ای اون ها با خبر بشین goldtag_net @
مهرداد مرادی
1397/08/11
باسلام
چقدر سعی کردم این گلدتک رو خریداری کنم اما بعد از دو روز موفق به خرید نشدم
لطفا مشکل سایت رو برطرف کنید عدد صفر رو نشون میداد
جالب اینکه پیغام هم ثبت نمیشد
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/12
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @
مهرداد مرادی
1397/08/12
سلام دوست عزیز
خسته نباشید
این فرمایشات شما برای کسی هستش که اولین بار از گلدتک داره خرید میکنه؛ بنده ایراد سایت شما رو خدمتون عرض کردم که پیگیری کنین و معایب برطرف بشه!
باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/13
مهرداد عزیز حق با شماست مشکلی بود که بعد از تذکر شما برطرف شد . با تشکر از شما
محمد محمودی
1397/08/15
سلام وقت بخیر
من از این پایه سفارش دادم از هر دو مدل که گذاشته بودین ولی هردو مدل یه جورن فقط قیمت یکیشون گرونتر زده بودین چرا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/26
سلام دوست خوبم قیمت با توجه به تعداد خرید متفاوت هست.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید