محصولات پیشنهادی
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
کاور کلاهدار Pull and Bear
توضیحات

گلدتگ امروز نمونه High Copy کاور کلاهدار رو از برند Pull and Bear به شما عزیزان پیشنهاد میده که بخاطر داشتن طراحی اسپرت ، برای خانم ها و آقایان قابل استفاده بوده. 

جنس کاور ها 100% کتان بوده و بخاطر داشتن جنس سبک ، کاملا مناسب و کاربردیه. 

داشتن کلاه بند دار ، مچ کش دار و استفاده از بند کشی در قسمت پایین کاور و ... ظاهر متفاوت تری رو ایجاد کرده و این مدل رو  انتخاب عالی برای فصل پیش رو کرده .

کاور ها در سه رنگ با سایزبندی کاملی ارائه شده و مثل همیشه ازتون درخواست تا قبل از ثبت سفارشتون به جدول سایزبندی حتما توجه بفرمائید. 

 

ascd

ایمان دماوندی
1397/07/14
سلام دوستان عزیز

امروز بنده هم متوجه شدم که جدیدا گلدتگ اقدام به پذیرش کارهای با تعداد کم و ناقص دارد. ساعت 18:45 روی تلگرام پیغام زده شده ساعت 18:50 مراجعه کردم و مشاهده نمودم این کار در سایز xl که بسیار پر مصرف است فقط یگ رنگ مشکی دارد آن هم ناموجود در صورتی که فقط 12 خرید زده شده بود که برای سایر سایز ها هم تمام شده بود.
گلدتگ در این سالها خدمات خوبی ارائه داده و قابل تقدیر است. امید دارم با تصحیح این نوع پذیرش محصول اعتماد ایجاد شده را خدشه دار نکند. قطعا برای این مورد نیز دلیلی است اما با توجه به نقص و تعداد کم باعث دلسردی طرفدارا می شود.

با تشکر مجدد

موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام ایمان عزیز در بعضی از کالا ها به دلیل نا مرتب بودن سایز ها تخفیف خوبی از تامیین کننده دریافت میکنیم که سبب میشه با قیمت مناسبی رو سایت قرار بگیره در مورد نا موجود بودن کالا ها در بعضی از موارد کمتر از 24 ساعت زمان میبره تا موجودی یک کالا از سمت تامیین کننده تکمیل بشه و برای ارسال در اختیار شما عزیزان قرار بگیره.
المیرا ملک
1397/07/14
سبز نيست براى خريد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام المیرا عزیز ممنون که اطلاع دادید اصلاح شد.
محمدرضا سفری
1397/07/14
سلام ببخشید ، کالاهایی که از سایت خرید میکنیم تا چند وقت مهلت مرجوع دارن؟ مهلت از تاریخ خرید حساب میشه یا از تاریخی که به دستمون میرسه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام محمد رضا عزیز مهلت مرجوع کالاتون از زمانی شروع میشه که کالا رو تحویل میگیرید ، برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان 7 روز مهلت مرجوع کالا برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا در صورت نارضایتی بتونید کالاتون رو مرجوع کنید در صورتیکه در فروشگاهها این اتفاق نمیافته و شما بعد از 7 روز امکان عودت کالا رو ندارین حتی اگر کالا بدون ایراد باشه،با کمال میل طبق شرایط سایت میتونید قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع کالاتون تماس بگیرید.
احسان حاجی
1397/07/19
سلام
امکان تمدید این گلدتگ هست؟ بعد چجوری میشه که فقط این یک‌ مورد اگر تمدید شد مطلع بشم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/23
سلام احسان جان امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنین
e حیدری
1397/07/22
لطفا لارجش رو موجود کنید رنگ سرمه ای
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/23
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه
حسین حسینی
1397/07/25
سلام تیم گلدتگ حرفه ای و مهربون بویژه سرکار خانم شبیری و جناب آقای عسکری همچنین سرکار خانم حسن پور واقعا خدمات شما قابل تقدیر است امروز کاور را دریافت کردم امابا دو تا مسایل با مزه روبرو شدم اول اینکه تگ اش بریده شده بود نفهمیدم چرا دوم اینکه دکمه دو تا جیبش هر کدوم فقط یه دکمه داشتند یعنی هر چه فکر کردم تا بفهمم ههههه.... البته زیاد مهم نیست اما اگه میشد یه نفر کالاها را کنترل می‌کرد خوب میشد البته گلدتگ برای بازگشت کالاها خوب عمل کرده باز هم ممنون موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/26
حسین عزیز بریده شدنتگ این کالا در بدو ورود به ایران و توسط گمرک انجام شده و در مورد دکمه هم همینطور که فرمودید می تونین کالا رو مرجوع کنید. خوشجالیم که تیم پشتیبانی و ارسال ما کارشون رو درست انجام دادند. و امیدواریم این رضایت خاطر همیشه برقرار بمونه.
مرتضی جباری
1397/07/27
سلام
من دیروز رنگ کرم این گلدتک رو خرید کردم لطفا در صورت با رنگ سرمه ای سایز لارج تعویض گردد.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/28
سلام دوست خوبم اگر خرید مدل مدنظرتون بر روی سایت باز هست ،لطفا سفارشتون رو ثبت کنین و بعد برای کنسل کردن سفارش قبلی با پشتیبانی تماس بگیرین
حسین حسینی
1397/07/27
سلام بسیار تشکر از تیم موفق گلدتگ ممنون که پاسخ دادید و باعث اطمینان خاطر گردید اما این حس پواروی ما باز هم سوال داره < شما چطور تونستید عکسهای با تگ قرار دادید در حالیکه در گمرگ بریده شده بودند و چون می دونم شما عکسهای اینترنتی قرار نمی دهید اما زیاد مهم نیست ما همچنان شما رو دوست داریم و دوست خواهیم داشت
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/05
دوست عزیز به علت تعداد بالا همیشه توی کل بار تعدادی از لباس ها تگشون فراموش میشه که بریده بشه:) با تشکر
سعید بهراد
1397/07/27
سلام. ضمن تشکر از شما لطفا دوباره موجود بفرمایید. متاسفانه چند دقیقه دیر اقدام کردم. حتی حضوری هم اومدم ولی موفق نشدم. سپاسگزارم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/28
سلام سعید عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید