محصولات پیشنهادی
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
برس چوبی FEIXIANG
توضیحات

برای همه افراد مو بخش خیلی مهمی در ظاهرشون به حساب میاد و همونطور که میدونین توصیه میشه برای جلوگیری از موخوره بهتره تا از برس و شانه های چوبی استفاده بشه ، گلدتگ امروز برس چوبی FEIXIANG رو به شما معرفی می کنه .

دندانه های طبیعی چوبی به تقویت طبیعی مو کمک می کند و چربی های طبیعی مو را یکنواخت توزیع می کنه ، دندانه های چوبی ملایم و مستحکم اند.

آنها پهن و کمتر هنگام برس کردن مو را می شکنند ، دندانه های چوبی هیچ گونه استاتیکی را ایجاد نمی کند ( که این مورد را بیین شانه ها و برس های با دندانه مصنوعی پیدا می کنید)دندانه های چوبی به پوست سر صدمه نمی زنند.

اعظم نعمت اللهی
1397/08/20
سلام این برس امروز بدستم رسید و متاسفانه از روی تعریف دوستان گرفتم، ولی همان اول که دیدم تو ذوقم خورد چون هیچ زیبایی نداشت که گفتند دندانه های اون که خیلی نامرتب بود که بیخیال شدم گفتم ديگه خریدم مهم نیست
ولی الان که برای بار اول ازش استفاده کردم لاستیک اون از جا دراومد حتی با چسب به چوب وصل نشده بود جا انداختم ولی ميدونم به درد نميخوره ديگه باز در میاد! بعد ماندم چه تعریف و تمجید های غیر واقعی میشه گاهی!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/21
سلام اعظم عزیز این گلدتگ با توجه به قیمت از کیفیت خوبی برخوردار هست به هر حال نظر شما برای ما محترمه و متاسفیم که نتونسته نظرتون رو جلب کنه ، برای جلب رضایت هرچه بیشتر شما عزیزان 7 روز زمان برای عودت کالاتون وجود داره در صورتی که در فروشگاهها این اتفاق تمیوفته حتی اگر کالا ایراد داشته باشه.ممنون میشیم اگر این گلدتگ نتونسته نظرتون رو جلب کنه قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
شيوا فاتحی
1397/08/05
سلام، محبت كنيد اين سفارش من رو كنسل كنيد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/05
سلام دوست خوبم بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
مینا طوری
1397/08/13
گلدتگ جان خوشگل و خوبه فقط به نظرم دندانهاش چوبی نیست حقیقتا نمیشه تشخیص داد ولی بازم ممنون خوشگل بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/15
سلام مینا عزیز همونطور که در قسمت ویژگی ها درج شده دندانه این برس چوبی هست در هر صوزت حوشحالیم که تونسته نظرتون رو جلب کنه مرسی که نظرتون رو نوشتید.
محدثه صالحی
1397/08/16
خیلی خوبه،من قبلا یه دونه خریدم،چون خیلی خوب بود دوباره سفارش دادم،خوبیش اینه که دندونه ها چوبی و سرشون گرده،که علاوه براینکه استاتیک ایجاد نمیکنه و مثل یه ماساژور واسه پوست سر هست،ودیگه پوست سر آزرده یا زخم نمیشه،خوشکل هم هست و سبک.ممنونم از تامین کننده و گلدتک عزیزم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/16
سلام طاهره عزیز چقدر خوب که از این پیشنهاد گلدتگ تا این اندازه راضی هستی مرسی که بعد از استفاده وقت گذاشتید و نظرتون رو نوشتید تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
اعظم نعمت اللهی
1397/08/21
سلام من ترجیح ميدم برگردانم چون عملا غیر قابل استفاده است ولی در صورتیکه هزینه پیک نخوان بگيرن، چون برای يه خرید قبل من با اینکه جنس ایراد داشت ولی هزینه پیک از حساب من کسر شده بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/21
سلام اعظم عزیز هر جور که مایلید میتونید برای مرجوع قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید اما دوست عزیز توجه داشته باشید طبق شرایط سایت اگر کالا ایراد داشته باشه با هزینه شرکت براتون مرجوع میشه حتما این موضوع رو اطلاع بدید.
مرضیه زمانی محمودی
1397/10/10
قیمتش مناسبه و خیلی هم سبکه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/10/10
خوشحالم که از کاربرد و کیفیتش راضی بودی و ممنونم که بعد از استفاده از این گلدتگ اطلاعاتت رو ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن
فرخنده مرادزاده
1397/11/24
کیفیت نداره چوبش
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/11/24
ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی
Mrs. Emami
1397/12/03
گلدتگ جان ممنونم تازه بدستم رسید خیلی راضی ام و خیلی جمع و جوره
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/04
دوست خوبم از اینکه این محصول مورد پسندت قرار گرفته ،خیلی خوشحالیم
ام البنین قیطاسی
1398/12/13
شارژش کنید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/12/13
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید