محصولات پیشنهادی
لامپ سیار خودرو
لامپ سیار خودرو
لامپ سیار خودرو
لامپ سیار خودرو
لامپ سیار خودرو
لامپ سیار خودرو
توضیحات

گلدتگ امروز یک چراغ سیار که توی شرایط اضطراری ،سفر و کمپینگ میتونه بهتون کمک کنه رو معرفی می کنه .

این چراغ با چنگک مخصوص به باتری ماشین وصل میشه و با حلقه ای که قسمت بالای ااون قرار گرفته میتونید از جاهای مختلف آویزونش کنید تا نور رو به راحتی به اطراف هم پخش کنه .

این گلدتگ با توجه به اینکه LED هست و توان مصرفی 5 وات داره تقریبا جزء لامپ های کم مصرف محسوب میشه اما توجه داشته باشید که ما خودمون این کالا رو تستش نکردیم و از دوستانی که کالا رو تحویل میگرین خواهش می کنیم نظر خودشون رو در کامنت ها با ما درمیون بگذارن.

بابک رمضانی
1397/07/04
دوستان من این محصول رو قبلا خریدم از جایی اگه این کیفیتش مثل اون باشه واقعا مفته و عالی و کار راه بندازه. ضمن اینکه یه گیره آویز اضافه تر از مال من داره. حسنش نور خوبه و ال ای دی بودن و عیبش البته شاید برای منکه از فندکی هم استفاده میکنم نداشتن سری فندکیه. البته اصولا برای سر باطری زدن و تعمیرات در شبه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/04
سلام بابک عزیز مرسی که نظرتون رو مینویسید.
mahdi shahi
1397/07/05
سلام تمدید میشه ایا؟ باز جا موندم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/05
سلام دوست عزیز تمدید یک کالا به تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره و ما نمیتونیم تاریخ مشخصی رو برای تمدید مشخص کنیم،لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه ، و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@
mahdi shahi
1397/07/05
سلام و درود
خواستم تشکر ویژه بکنم بابت تمدید دوباره این محصول عالی . خیلی ممنون و متشکرم از تیم تووپتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/05
سلام دوست عزیز چقدر خوب که این گلدتگ تونسته نظرتون رو جلب کنه مرسی که وقت میزارید و نظرتون رو مینویسید تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
مهدی جهان پناه
1397/11/28
سلام.چرا اکثر لوازم خودرو عدم موجودی می زنه بخصوص بخور خوشبوکننده خودرو؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/11/28
سلام امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن کانال تلگرام گلدتگ : goldtag_net @ رو دنبال کنین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید