محصولات پیشنهادی
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
آینه مانیتور دار Remax CX-03
توضیحات

اکثر راننده ها با دنده عقب مشکل دارن چون معمولا در این وضعیت دید کم میشه  و کنترل وسیله سخت تر خواهد شد . شرکت های مختلف برای این مشکل راه حل هایی زیادی پیشنهاد کردن که یکی از این راه حل ها که از بقیه بهتر به نظر می رسه، استفاده از آینه مانیتور دار هست. این آینه ها علاوه بر اینکه مثل آینه های سنتی رفتار می کنن، یک نمایشگر چند اینچی دارن که به یک دوربین در عقب متصل شده و تصویر پشت سر رو هم به راننده ارائه میدن.

گلدتگ امروز پیشنهاد آینه مانیتور دار رو از برند معتبر و پر طرفدار Remax داره که نسبت به دوربین Mini DV Camera که پیش ازین بهتون معرفی کردیم از کیفیت بالاتری برخورداره و اولین امتیاز اون 100% اصلی و اورجینال بودن اونه .

 این آینه به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی مجهز شده .دو دوربین HD داره (معمولا اکثر آینه های مانیتور دار فقط یک دوربین دارن)که به صندوق عقب متصل می شود و تصویر پشت را به راننده ارائه می دهد اما ریمکس خلاقیت به خرج داده و دوربین دومی برای جلو  در نظر گرفته . این دوربین دوم می تونه از محیط روبروی شما فیلمبرداری کرده و تصویر رو در حافظه جانبی براتون ضبط کنه.

این آینه فقط 5 میلیمتر قطر داره و لنز دوربین عقب آون از نوع واید بوده و زاویه دید 140 درجه ای را در اختیارتون می گذاره. دوربین جلو CX-03 نیز زاویه دید 170 درجه ای داره و می تونه ویدیو هایی با کیفیت 1080p ضبط کنه. دوربین عقب این آینه 12 مگاپیکسلی بوده و می تونه ویدیو های با کیفیت Full HD را در اختیار راننده بگذاره. 

این دوربین ها همچنین مجهز به سنسور حرکتی هستن که در صورت مشاهده حرکت های مشکوک در اطراف ماشین، خود به خود روشن شده و اقدام به فیلمبرداری می کنن.

بر روی قاب آینه چندین دکمه لمسی نیز قرار داره که با استفاده از آون ها می تونید کنترل کاملی بر روی فعالیت های CX-03 داشته باشید. این آینه مجهز به درگاه miniUSB و TF Card شده که برای ضبط تصاویر در نظر گرفته شدن. همچنین این آینه به یک میکروفون داخلی مجهز هست که می تونه صدا های داخل کابین را ضبط کرده و در اختیار راننده بگذاره.

برای نصب این محصول احتیاجی به تعوض آینه ماشین ندارید چراکه CX-03 بر روی آینه قدیمی شما نصب می شه. بنابراین نیاز به باز کردن آینه فابریک ماشین نیست.

اما حتما توجه داشته باشید که دوربین عقب احتیاج به نصب و سیم کشی داره که از هزینه اون اطلاعی نداریم.

توجه داشته باشید در پیشنهادهای قبلی همین آینه مانیتور دار Remax CX-03 رو با قیمت کمتری به شما پیشنهاد داده بودیم که در وافع تنها دلیل اختلاف قیمت اون نوسانات ارزی بوده و از لحاط کیفی و ظاهری هیچ تفاوتی با قبل نکرده .

قبادی قبادی
1397/07/08
سلام گلدتگ جون سفارشاتم رسید همه چی عالی بود جز یه بلوز F&F که اتیکتش قیچی شده بود و مثل یه لباس چرک گوله شده بود تو کارتون بعدش سایزشم طبق جدول نبود به xxxl میخورد تا XL خلاصه از همه خریدام راضی بودم جز اون لطفا این ایرادای کوچیکو رفع کنید خیلی دوستون دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/08
سلام دوست عزیز برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما عزیزان 7 روز مهلت مرجوع کالا برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا در صورت نارضایتی بتونید کالاتون رو مرجوع کنید در صورتیکه در فروشگاهها این اتفاق نمیافته و شما بعد از 7 روز امکان عودت کالا رو ندارین حتی اگر کالا بدون ایراد باشه،با کمال میل طبق شرایط سایت اگر کالا ایراد داشته باشه میتونید با هزینه شرکت قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع کالاتون تماس بگیرید.
رسول رستمی
1397/07/08
سلام
لطفاً این سفارش رو برای من کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/09
سلام دوست عزیز بنا بر درخواستتون سفارشتون کنسل شد و مبلغ در حساب کاربریتون شارژ شد
امیر دباغی
1397/07/18
با سلام و تشکر از سایت شما و کالاهای مفید ارائه شده

من این محصول را سری قبل خریدم و از کیفیت آن بسیار راضی هستم و به تمامی دوستان خصوصاً ساکنین شهرهای بزرگ توصیه می کنم.
فقط با خواندن متن سوالی برایم پیش آمد که آیا دوربین عقب فقط برای دنده عقب روشن می شود یا می تواند همراه با دوربین جلو تصاویر را درحین حرکت بر روی حافظه ضبط کند؟
با تشکر مجدد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/26
سلام امیر عزیز چون کالا پلمپ بوده و باید روی ماشین نصب میشده ،ما امکان تست کردنش رو نداشتیم کامنتتون رو تایید میکنم تا شاید دوستان دیگه ای بتونن کمکتون کنن
م رستمی
1399/03/08
سلام گلدتگ جان برنامه ای برای تمدید این مدل یا موجود کردن از این دست آینه ها دارید که منتظر بمونم؟ یا از جای دیگه تهیه کنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/03/10
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
علی .
1399/09/29
سلام میارین قبل از عید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/09/30
مشخص نیستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید