محصولات پیشنهادی
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
کیف کوله CAT
توضیحات

کیف کوله جزو گلدتگ های پرطرفداره و هر بار که نمونه جدید از این محصول رو به شما عزیزان پیشنهاد دادیم استقبال خیلی خوبی ازشون شده ، بهمین خاطر هم تیم فروش ما تا امروز سعی کرده تا مدل و سایزهای مختلف با کیفیت های متفاوت رو برای شما آماده کنه ، گلدتگ امروز پیشنهاد کیف کوله CAT رو به شما عزیزان میده .

از امتیازهای این گلدتگ جادار بودن کیف هست که مخصوصا برای مدرسه ای ها ، امتیاز ویژه ای به حساب میاد .جیب بالایی روی کیف که در عکس ها مشاهده می کنید به ارتفاع خود کیف ، جاداره که این گنجایش کیف رو خیلی زیاد می کنه .

امتیاز بعدیش داشتن محافظ برای تبلت یا لپ تاپتون هست که در مواقعی مثل مسافرت و .... می تونه تبلت و لپ تاپتون رو خیلی خوب محافظت کنه .

داشتن ویژگی هایی مثل دوخت تمیز ، بند دوشی قابل تنظیم و پد دار و ..... اون رو تبدیل به انتخاب خوبی برای جوان ها و نوجوان ها می کنه .

در ضمن قبل ازینکه با شلوغی و ترافیک خرید مدرسه مواجه شید می تونید در آرامش و راحتی یه انتخاب خوب برای مدرسه بچه ها داشته باشید.

سهيل رنجبر
1397/06/31
با سلام
با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد و شرايط سخت اقتصادي که مردم باهاش درگيرن لطفا اجناس دانش آموزي مثل همين کيف کوله هارو بيشتر تمديد کنيد.مطمئن باشيد افراد زيادي هستند که اين اجناس با قيمتاي مناسبي که شما ارائه ميکنيد ميتونه براشون کارگشا باشه و شما کمک بزرگي ميتونيد بکنيد تو اين شرايط سخت اقتصادي.متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام سهیل عزیز چقدر خوب که تا این اندازه تونستیم اعتماد شما رو جلب کنیم،پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
مریم ربیعی
1397/06/29
سلام گلدتگ عزیز.تا حالا هرچی از سایتتون خرید کردم راضی بودم ولی حیف که نتونستم این گلدتگ را بخرم.
لطفا تمدیدش کنین.اگر مشکی باشه خیلی بهتره.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام مریم عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@
مرجان نبوی
1397/07/29
سلام ممنون میشم این خرید من رو کنسل کنید میخوام نمونه دیگه ای از کیفهاتونو بگیرم ممنونم گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/29
سلام دوست خوبم بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
میثم ملکی
1397/08/21
سلام
خدا قوت
ممنون از زحماتتون
میشه این گلدتگ رو موجود کنید ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/21
سلام میثم عزیز درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید