محصولات پیشنهادی
میکرونیدلینگ کلینیک تنا
میکرونیدلینگ کلینیک تنا
توضیحات

گلدتگ امروز میکرونیدلینگ ویژه بانوان و آقایان در مکلینیک تنا رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که  به درمان تحریک کلاژن سازی یا PCI نیز معروف است و نوعی روش تحریک مکانیکال جهت ترمیم آسیب های ساختاری پوست است که منجر به بازسازی بافت آسیب دیده و تغییر یافته می گردد. هدف این درمان، بهبود ظاهر و عملکرد پوست می‌باشد.

در طی این فرایند ، با استفاده از سوزن های بسیار ریز، میلیون ها میکروکانال در اپیدرم و درم ایجاد می‌گردد.وارد کردن سوزن ها به داخل پوست، باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد از فیبروبلاست ها، پلاکت های خونی و بهبود عملکرد فاکتورهای رشد alpha و Beta می‌گردد. این فرایند منجر به افزایش تولید کلاژن و الاستین توسط فیبروبلاست ها می شود. کراتینوسیت ها نیز به محل نیدلینگ در اپیدرم منتقل شده و در آنجا تکثیر می شوند و در نتیجه باعث افزایش ضخامت اپیدرم می گردند.

از مزایا این روش میشه به قابل استفاده برای تیپ های پوستی متفاوت ، بسته شدن سریع کانال های ایجاد شده و ریسک پایین ،دوره نقاهت کوتاه مدت ،افزایش ضخامت اپیدرم و افزایش فاکتورهای رشد، کلاژن،  الاستین اشاره کرد.

nasibe barati
1397/06/30
با سلام
ممنون از گروه گلدتگ بابت تمام پیشنهادات خوبتون من از این افر استفاده کردم کارشون فوق العاده بود برخورد عالی و همون جلسه اول میتونید تاثیرشو حس کنید .باز هم سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام دوست عزیز هیچ چیز به اندازه این ما رو خوشحال نمی کنه که ازپیشنهاد گلدتگ تون راضی باشین . به این مجموعه هم تبریک میگیم که تونسته این حس خوب از کارشون رو به شما انتقال بده .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید