محصولات پیشنهادی
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
شومیز BURBERRY
توضیحات

شومیزهای زنانه بخاطر داشتن حالت اسپرت و کلاسیک جزو پوشاک های کاربردی و پرطرفدار در خانم ها بحساب میاد ، به همین خاطر گلدتگ امروز نمونه highcopy شومیز BURBERRY رو به شما خانم های عزیز پیشنهاد میده که کیفیت بالایی داره و بخاطر داشتن ظاهر کلاسیک و ساده ، برای استفاده در مهمانی ، جمع های دوستانه و ... کاملا مناسب و کاربردیه.

امکان انتخاب بین 4 رنگ رو داره و از جمله امتیازات این گلدتگ ، سایزبندی کامل اونه که می تونه برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشه .

شاید براتون جالب باشه بدونید که تامین کننده این گلدتگ اون رو به عنوان پیراهن اصلی به ما معرفی کرده ولی ما برای حصول اطمینان بیشتر اون رو به عنوان نمونه high copy معرفی کردیم.

 

 

 

 

shalvarak

رویا حیدری
1397/05/20
سلام من مبلغ حساب کاربری رو اشتباه واریزکردم الان ک درخواست وجه ب حساب کاربری رو دادم .میشه بهم بگید چندروزطول میکشه تا مبلغ برگشت داده شه؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام رویا عزیز حداکثر تا 48 ساعت آینده بازگشت وجه انجام میشه.
sh iva
1397/05/31
چرا رنگ سرمه اي سفيد فقط سايز small داره و در بقيه سايزها موجود نيست ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/01
سلام دوست عزیز رنگ مورد نظر در تمام سایز ها تکمیل نبوده به همین دلیل ما تونستیم تخفیف خوبی از تامیین کننده دریافت کنیم،
الهام شمس سیر
1397/06/26
سلام خرید من مشکل داشت برای تعویض باید مجددا خرید کنم یا همون جا تعویض میکنن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/27
سلام الهام عزیز ممنون میشیم قبل از اتمام 7 روز کاری برای مرجوع یا تعویض کالاتون (اگر موجودی اون به اتمام نرسیده باشه ) با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
masoomeh azad
1397/07/14
لطفا ايكس لارج رو تمديد كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/14
سلام معصومه عزیز امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
سعید طاهری آزاد
1397/08/04
درود . نظر من برای رنگ کرم مشکی اسمال :
شومیز زیبایی است . جنس پارچه خوب و لطیفه و دوخت تمیزی داره و رنگشم مشابه تصویر بود . البته ممکنه کمی تفاوت رنگ به خاطر نوع صفحه نمایش و تنظیم های دستی وجود داشته باشه . در کل این نوع پارچه پیراهنی رنگ کمی خف داره که به نظر من باعث وقار و سنگینی کار دوخته شده میشه . اما در مورد اندازه ها ، من قصد هدیه دادن این کار را به خواهر کوچکم داشتم که لاغر اندامه ولی اندازه های لباس بیشتر از اندازه قید شده در جدول بود و لباس اندازه خواهر بزرگترم شد که خیلی ازش خوشش اومده بود ولی خیال می کرد سایز مناسبش تموم شده .
سرشانه لباس دقیق 40 سانته (محل دوخت آستین و تنه هم جزو سرشانه حساب می شود) و دور سینه لباس 94 تا 95 سانت ( زیر یغل آستین تا زیر بغل سمت دیگر و نه اونجایی که به اشتباه خط e کشیده شده ) طول آستین 55 و قد هم همون حدود 62 - دور یقه بسته 39 - دور بازو 36 و دور مچ بسته 20 سانتیمتر . در کل سایز اسمال این لباس برای سایز 38 تن خور آزاد و ممکنه تا سایز 40 با تن خور چسبان هم اندازه بشود .
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/05
سلام سعید جان ممنون که وقت گذاشتین و تظرتون رو با ما و دیگر دوستان عزیز در میون گذاشتین.
سعید طاهری آزاد
1397/08/04
فراموش کردم بگم دور کمر هم 90 سانته که با دو تا بخیه در جلوی لباس و دو تا هم در پشت لباس کمرش را تنگ کردند و اگر لازم باشه می تونید بخیه ها را بشکافید تا دور کمر بزرگتر بشه تا همون اندازه دور سینه جا داره بزرگ یشود .
0
سیده نسیم لنگری
1397/08/20
سلام همه چیز این شومیز عالیه و دوسش داشتم. این دومین باری بود که خرید میکردم ازتون و از این به بعد هم با خیااااال رااااااحتری خرید میکنم. چون همه چی همونطوریه که گفته شده. مرسی از شما گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/20
سلام نسیم عزیز خوشحالیم که تونستیم نظرتون رو جلب کنیم ممنون که مارو قابل میدونید و خریدتون رو ثبت میکنیم مرسی که نظرتون رو مینویسید تا به انتخاب بهتر دوستامون کمک کنی.
صدیقه محجوب
1397/09/23
با سلام
لطفا سایزlarg را تمدید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/09/24
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net @

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید