محصولات پیشنهادی
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
پاکت جارو برقی BOSCH
توضیحات

پاکت جاروبرقی یکی از وسایلی هست که همیشه در هر منزلی مورد استفاده قرار میگیره و ضروریه به همین خاطر گلدتگ امروز پاکت جاروبرقی در دو مدل اورجینال (اصلی) و طرح اصلی رو به شما عزیزان معرفی میکنه که از برند های مطرح لوازم خانگی Siemens و BOSCH هستند .

شما میتونین با توجه به تایپ و نوع جاربرقی پاکت مورد نظرتون رو انتخاب کنید .

پاکت های جاروبرقی اصلی با توجه به طراحی و استفاده از فیلتر های مرغوب به طبع کیفیت بالاتری دارن و از درز کردن گرد و خاک از پاکت به بیرون جلوگیری  میکنن و در هر پکیج 4 عدد پاکت جاروبرقی قرار گرفته .

پاکت های طرح اصلی نیز با توجه به قیمت قبل از تخفیف از کیفیت خوبی برخوردارن و در هر پکیج 5 عدد پاکت قرار گرفته و شما میتونین با توجه به توضیحات موجود در قسمت ویژگی ها پاکت مورد نظر رو انتخاب کنید .

پاکت جاروبرقی مدل S-bag مناسب برای جاروبرقی های فیلیپس، الکترولوکس، آاگ، ولتا و تورنادو هستش ، این پاکت از مواد ترکیبی باکیفیت و 4 لایه برای فیلتراسیون بهتر گرد و غبار ساخته شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های پاکت های S-bag درب کشویی آنها برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهتر بهداشت بوده که این محصول را به عنوان گزینه ی مناسبی برای افراد آلرژیک هستش .

 

Eli R
1397/06/20
سلام. من از مشتریان قدیمی شما هستم و بی نهایت گلدتگ رو دوست دارم ولی اینسری بعداز سفارش و دریافت محصولم خیلی متاسف شدم و اعتمادم به گلدتگ خیلی کم شد چون شمارو تیمی صادق میدونستم ولی اینبار با کمال تعجب دیدم که محصول دریافتی با چیزی که اینجا عکسش رو گذاشتین کااااااملا متفاوته!!
من 2 بسته پاکت جارو برقی SIEMENS تایپ G سفارش داده بودم که در تمام عکسهاتون به وضوح کاملا مشخصه که پاکت 5لایه است و زیرش هم بزرگ نوشته شده ساخت ترکیه! ولی پاکتهایی که به من تحویل دادین اصلا با این بسته بندی نبود، پاکتها 3لایه و ساخت چین بودند!!!
بعداز این تناقض بزرگ خیلی اعتمادم به گلدتگ کم شده و فقط خواستم این مشکلی که برام پیش اومد رو به گوش مسئولین اصلی گلدتگ برسونم تا به هردلیلی بوجود اومده در جهت رفع اون رسیدگی کنند. ممنون!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/04
سلام دوست عزیز متاسفانه این خطا از سمت تامیین کننده صورت گرفته،این گلدتگ در 2 پارت خریداری شده بود که پارت دوم ارسالی از سمت تامیین کننده متاسفانه با همچین خطایی موجه شده،به هر حال متاسفیم و عذر خواهی میکنیم،چندین بار هم با شما برای تعویض این گلدتگ تماس گرفته شده متاسفانه پاسخگو نبودید.
اميد خدايي
1397/05/20
میشه لطفا خریدای منو تو این قسمت کنسل کنید جفتش رو بی زحمت
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام دوست خوبم .......بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
زهره زورمند Zourmand
1397/05/20
http://s9.picofile.com/file/8334144076/DSC_0001.JPG

با عرض سلام و خسته نباشید
جاروبرقی من مدل زیمنس است xxl
مطابق عکس پاکت جارو که برای شما فرستادم کدام پاکت برای جاروبرقی من مناسب است؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/28
سلام زهره عزیز ما فقط اطلاعات کالاها رو در اختیار شما عزیزان قرار میدیم،برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میشه از سایت google کمک بگیرین.
sama ajorluo
1397/08/06
سلام لطفا برای جاروبرقی بوش هم تمدید کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/06
سلام دوست عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید