محصولات پیشنهادی
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington
توضیحات

گلدتگ امروز ساعت زنانه و مردانه Daniel Wellington رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که امتیاز اصلی این مدل ساعت اصلی و اورجینال بودن و داشتن کیفیت بالا هستش .

برند دنیل ولینگتون در سال های اخیر رشد روز افزونی داشته و به خاطر طراحی های کلاسیک و ساده ساعت مچی هایش، به شهرت زیادی دست پیدا کرده .

این شرکت با طراحی تمیز و ساده ای که در دسته ی ساعت کلاسیک دارد، سالانه چند میلیون ساعت تولید و به فروش میرسونه و ساعت مچی این برند از ابتدا تا کنون همواره ساده، فشن و مینیمال بوده اند.

مزیت بزرگ ساعت مچی های دنیل ولینگتون اینست که آنها را با هر لباسی می توانید در دستتان قرار دهید.

طراحی ساده و شیک و به روز و در عین حال با کیفیت این مدل از ویژگی های اون محسوب میشه که میتونه ست عالی برای خانم ها و آقایون باشه .

 

مهیار طالبی
1397/05/15
آقاي محترم من واقعا متاسفم واستون كه انقدر راحت مردم رو فريب مي ديد! ساعت مردونش سايزش ٤٠ هست و Daniel Wellington اصن سايز ٤٠ با همچين بندي نداره !!!! مي تونيد بريد تو سايتش ببنيد ! من كلي خريد از گلدتگ كردم قبلا و هيچوقت نديده بودم اينجوري دروغ توش نوشته بشه! من حتي نمايندگيش هم رفتم توي پالاديوم و تاييد كرد كه ساعتش فيك هست! چقد خوب بود جاي اين كه بنويسيد اورجينال مي نوشتيد High Copy و با همين قيمت مي فروختيد! اينجوري اعتمادمونم سلب نمي شد!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/21
مهیار عزیز همونطور که با گلدتگ آشنایی دارین ما بیشتر از ساعت اصلی سایعت highcopy روی سایت قرار دادیم. و تا زمانی که راجع به اصلی بودن یک کالا اطمینان 100% نداشته باشیم هیچ محصولی روی سایت به اسم اصلی قرار نمیگیره و بارها پیش اومده که تامین کننده یک کالا نظر به اصلی بودن اون داشته ولی چون ما نتونستیم از اصلی بودن اون 100 درصد مطمئن بشیم به اسم highcopy روی سایت قرار گرفته. نکته بعدی اینکه این ساعت توسط تیم گلدتگ وارد شده و از تامین کننده اصلی اون در کشور مبدا و با یوان 550 تومانی خریداری شده و با توجه به افزایش 3 برابری یوان همچنان با قیمت خرید قبلی به شما دوستان پیشنهاد شده. راجع به سایز plate صفحه ها هکم لازم به ذکره که تمام تولید کنندگان ساعت تمامی مدل ها رو در تمامی سایز ها تولید می کنن .ولی ممکنه در بازه زمانی خاص بعضی از سایز ها موجودیشون در انبار کامل نباشه. من به عنوان فروشنده اگر یک کالایی رو 4 برابر قیمت جای دیگه به فروش برسونم اولین موردی که به اون اشاره می کنم اصلی نبودن کالاست. با تشکر
الناز بهار
1397/05/18
باسلام. ببخشید من این ساعت رو خریدم.نوشتید یکسال گارانتی موتور داره. اما من کاغذی یا چیزی برای گارانتی دریافت نکردم. در صورت خرابی کجا باید در طول یکسال مراجعه کنم؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام الناز عزیز در صورت مشکل در موتور ساعت ظرف یکسال با گلدتگ تماس بگیرید.
بابک اسماعیل زاده
1397/05/13
ساعت زیبایه
ولی متاسفانه شیشه‌ش زود خش ورمیداره و قابل رفع هم نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام دوست عزیز با توجه به اینکه از ساعت Daniel Wellington نمونه های مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار موجود هست کیفیت همه ساعت ها یکسان نیست،ممنون میشیم دوستانی که این کالا رو دریافت کردن نظرشون رو برای ما بنویسن.
متين شیرازی
1397/05/13
ببخشید اما چطور بدون پکیجینگ هست کالای اصل؟ اینو برای هدیه میخواستم بگیرم, چه راه حلی دارید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام متین جان یکی از دلایلی که تونستیم از تامیین کننده تخفیف خوبی بگیریم نداشتن پکیجینگ این مدل هستش،برای هدیه پیشنهاد میکنیم پکیجینگ جدا تهیه کنید .
شیما بردبار
1397/05/13
من اين ساعت رو الان گرفتم و منتظرم كه به دستم برسه اما از كجا ميتونم مطمئن باشم كاملا اصل هست و اگه اصل هست چرا پكيجينگ و باتري نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام شیما عزیز این کالا 100% اورجینال هست و نداشتن پکیجینگ باعث شده بتونیم تخفیف خوبی از تامیین کننده دریافت کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار بدیم.
زهرا بیرامی
1397/05/14
مدلش چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام زهرا عزیز مدل ساعت به قسمت ویژگی ها اضافه شد.
محمد مهدی لطفیان
1397/05/14
لطفا بازم از اين ساعتاي اورجينال و گرون با تخفيف خوب بزاريد تا متنوع تر بتونيم انتخاب كنيم. چون كم پيش مياد جنساي اورجينال بزاريد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام ممد عزیز حتما سعی میشه در سری پیشنهادات بعدی گلدتگ مدل پیشنهادی شمارو هم رو سایت قرار بدیم.
فرهاد پور
1397/05/14
عزیز دل برادر من همین ساعتو از برند گالری خریدم ۳۰۰ تومن با همه چی کامل همین الانم چک کردم باهمین قیمت موجود داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/14
سلام دوست عزیز این ساعت نمونه های 100% original و high copy و copy داره که بسته به نوع کیفیت قیمت متفاوتی داره ، ما این تضمین رو میکنیم که این 100% اصلی و شرکتی ، دارای یکسال گارانتی موتور هستش ، نمومه high copy و copy این ساعت که مشابه نمونه اصلی هستش رو میتونید با قیمت کمتر تهیه کنید.
هانی کیایی
1397/05/14
ساعت های فوق العاده ای هستن در مورد پکیج که خیلی دوستان تمایل دارن میتونن از پاساژ آلمینیوم در تهران سه را جمهوری برن هر مدلی از پکیج رو که دوست دارن با قیمت مناسب تهیه کنن و قیمت ساعت فوق العادست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام دوست عزیز ممنون که نظرتون رو برای ما مینویسین.
محمود مومنی
1397/05/15
سلام و وقت بخیر..ببخشید در مورد این ساعت که موقع خرید دوتا میفرستین یا ۳۶۰تومن که هزینشه فقط مربوط به یدونه از ساعتاست؟اگه بخوام سفارش بدم ۳۶۰تومن دوتا که سِت هستن رو میفرستین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام محمود عزیز خرید این ست به صورت جداگانه هستش.
امیر حبیبی
1397/05/15
سلام ....
من قصد خرید این ساعت رو دارم ... اما اگر مینوشتین های کپی هستش معقول تر میشد .... من قیمتشو تو سایت اصلی چک کردم ... 209 یورو اه ... یعنی به پول ما میشه 2 میلیون و 100 هزار تومن .... با یورو 10 تومنی و بدون سود شما .....
ممکنه بفرمایید چطوری با این قیمت موجودش کردین ؟ اگر واقعا توجیهتون منطقی باشه من دیگه هر روز سایت شما رو دنبال میکنم .
سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام امیر جان طبق گفته تامیین کننده این ساعت 100% اصلی و شرکتی ، دارای یکسال گارانتی موتور هستش و خرید این گلدتگ برای سال گدشته بوده با توجه به نوسانات ارزی مسلما قیمت افزایش پیدا میکنه،و با توجه به نداشتن پکیجینگ ما تونستیم تخفیف خیلی خوبی دریافت کنیم.
مریم محسنی
1397/05/15
سلام.میشه لطفا ابعاد ساعت زنانه را بفرمایید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام مریم عزیز ابعاد فرم در قسمت توضیعات درج شده،طول حدودی مدل زنانه: 23cm و طول حدودی مدل مردانه: 24cm هست.
هستی ^_^
1397/05/15
میشه راهنمایی کنید چطور خریدکنم شهر من تو لیست شهر های شما نیست چیکار کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/15
سلام دوست عزیز نزدیک ترین استان به شهرتون رو وارد کنین،و بعد آدرستون رو وارد کنین و ارسالتون رو انجام بدین،در روش جدید ارسال ،خودتون باید درخواست ارسال رو بزنین. لطفا کدپستی رو در قسمت آدرستون اضافه کنین و بعد هزینه پست (پست پیشتاز 10.000 تومان و پست چاپار 12.500 تومان ) رو در حساب کاربریتون شارژ کنین.در پرو فایلتون،کنار اسمتون (بالا سمت چپ)بر روی فلش کوچیک کلیک کرده و گزینه درخواست ارسال سفارشات رو بزنین .موجودی و یا عدم موجودی کالاها و نوع پست به شما نشون داده میشه .نوع پستتون رو انتخاب کرده و بعد گزینه درخواست ارسال بسته پستی رو بزنین تا کالاها براتون ارسال شه.
sajjad fakhimikabir
1397/05/16
سلام،چقدر امکان تمدید داره؟?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/17
سلام سجاد عزیز ما نمیتونیم تاریخ مشخصی رو برای تمدید یک کالا معین،امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
امیر حبیبی
1397/05/17
سلام و سپاس از این گلدتگ عالی ...
من این محصول رو خریدم و ممنون میشم مجددا موجودش کنید که برای خواهرمم بخرم ...
فقط یه سوال هم داشتم ... این ساعت رو چطوری باید بهش باتری بندازیم؟ خودمون باید بندازیم یا ببریم پیش ساعت فروش ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/20
سلام دوست خوبم..... امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی،تعویض باتری رو به ساعت فروشی بسپرید تا مشکلی براتون پیش نیاد.
پرنیان فراهانی
1397/06/17
سلام.من قصد خرید همین ساعت و همین مارک رو دارم رنگ بند و صفحه مشکی و فرم طلایی.امکان تمدید این مدل با این ترکیب رنگ بندی وجود داره ک من منتظر باشم که از اینجا خریدمو انجام بدم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/17
سلام پرنیان عزیز تمدید یک کالا به تامیین موجودی از سمت تامیین کننده بستگی داره، امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید