محصولات پیشنهادی
خالبرداری در مرکز پوست سیدخندان
خالبرداری در مرکز پوست سیدخندان
خالبرداری در مرکز پوست سیدخندان
خالبرداری در مرکز پوست سیدخندان
توضیحات

گلدتگ امروز خالبرداری با با دستگاه RF نوعی دستگاه الکتروسرجری درمرکز پوست سیدخندان رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که  می تونید با یک تخفیف فوق العاده از شر خال هایی که دوسشون ندارید خلاص بشید. این کار دیگه مثل قبل با روش های سنتی و قدیمی که احتمال بروز مشکلات خیلی وخیم تر از داشتن خال رو بهمراه داشت انجام نمیشه و دستگاه های مخصوص این کار ساخته شدند که در کمترین زمان و بصورت کاملا بهداشتی خال رو بر میدارند.

تا امروز خدمات مختلفی از این مرکز رو به شما معرفی کردیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از استفاده از خدمات هستیم. 

Mina Nikoo
1397/05/08
سلام گلدتگ جان من به این مرکز دوبار مراجعه کردم و واقعا راضی بودم تو دو جلسه رضایت منو به خودش جلب کرد و از نظر اخلاقی هم بسیار عالی بودن و منتظر چنین آفری مجدد بودم از کلینک ممنون از تیم خوبتون❤❤
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/09
سلام مینا جان... خیلی خوشحالیم که این مجموعه با تخفیفی که در نظر گرفته کار دوستان رو به خوبی انجام داده . چقدر خوب که پیشنهاد این مجموعه این حس خوب رو برای شما بوجود آورد .
فرزانه میری
1397/05/28
باسلام من برای این مرکز سه تا گلدتک خریدم یک کد ارسال شد زمان مراجعه به من گفتن سه کد میخواد ولی من یک کد داشتم!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/29
سلام فرزانه عزیز کدی که شما پرینت گرفتین کد گروهی هستش و با توجه به اینکه مجموعه از شما کد تکی رو دریافت میکنه باید پرینت تکی گلدتگ های خریداری شده رو تهیه کنین.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید