محصولات پیشنهادی
تاتو موقت Shimmer
تاتو موقت Shimmer
تاتو موقت Shimmer
تاتو موقت Shimmer
تاتو موقت Shimmer
تاتو موقت Shimmer
توضیحات

با توجه به استقبال شما عزیزان از تاتو موقت بدن گلدتگ امروز برچسب تاتو موقت Shimmer به شما دوستان معرفی میکنه که طراحی شیک و خاصی داره فقط در عرض چند دقیقه میتونین طرح دلخواه خودتون رو هر نقطه از بدن خود قرار بدید.

این روش سریع ترین روش تاتو موقت بر روی پوست میباشد و شما میتوانید با استفاده از آن تجربه های متفاوتی از طرح های مختلف تاتو داشته باشید و از عوارض و خطرات احتمالی تاتو های دایم دور بمانید.

این پکیج دارای 4 ورق شابلون در رنگ منحصر به فرد طلایی و نقره ای ، آماده برای طراحی روی تمام اجزای بدن هست .

 

Farnoush Ehsani
1397/05/06
گلدتگ عزیز سلام من یه بسته سفارش دادم ازین تتو موقتا بعد درش باز بود یکی از برگه هاشم یه تیکش بریده شده بود ولی به عنوان پک نو واسه من فرستاده شده?بعیده از شما که کنترل نکردین من همیشه از خریدام راضی بودم و اینبارهم باعث نمیشه از تیم خوبتون دلگیر بشم?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/10
سلام فرنوش جان....با شما تماس گرفته شد در دسترس نبودید ،ما کالاهارو از تامیین کننده دریافت میکنیم و به دلیل ورودی حجم بالای کالاها امکان چک کردن همه کالا ها برامون امکان پذیر نیست ، لطفا برای مرجوع کالا قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید ، متاسفیم از مشکل پیش اومده و عذرخواهی میکنیم امیدوارم در سری پیشنهادات بعدی گلدتگ اگر مارو قابل دونستید و خریدتون رو ثبت کردید بتونیم نظرتون رو جلب کنیم .
منصوره زرینی
1397/05/30
گلدتگ عزیز سلام محصول با کیفیت خوب به دستم رسید اما روش استفاده و چسبوندن اونرو توی قسمت ویژگیها ننوشتید. ممنون میشم راهنمایی کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/01
سلام منصوره عزیز ممنون میشیم اطلاعات رو پکیج رو مطالعه کنین.
نادیا حیدری
1397/06/10
سلام
طرح هایش خیلی زیباست ولی اصلا موندگاری ندلرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/11
سلام نادیا عزیز به هر حال این شابلون ها موقتی هستند و موندگاری اون به نوع پوست و نگهداری اون و اینکه کمتر در معرض آب خوردگی باشن تاثیر داره،ممنون که نظرتون رو نوشتید.
مهسا طهماسبي
1397/06/21
سلام خسته نباشيد. من دو بار پشت هم از اين تاتو سفارش دادم و از طريق پرداخت اينترنتي پرداخت كردم. از حسابم پول كم شد. اما توي سايت موقعي كه رسيد خريد رو بهمون ميده كه بايد تكميل فرايند خريد و بازگشت به سايت پذيرنده رو بزنيم متوقف ميشه و خريدم كامل انجام نميشه اما از حسابم ٢بار كسر شده. چه كاري بايد انجام بدم الان؟ واينكه پولي كه كسر شده به حسابم برگردونده ميشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/21
سلام مهسا عزیز در سایت چندین درگاه بانکی تعبیه شده ممنون میشیم در صورت بروز مشکل از دیگر درگاه ها استفاده کنید،تراکنش ما خطا رفته و مبلغ کسر شده از حسابتون حداکثر تا 72 ساعت آینده به حسابتون برمیگرده.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید