محصولات پیشنهادی
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
ایرفون وایرلس Sabbat مدل X11
توضیحات

پیش از این نمونه های متفاوتی از ایرفون رو به شما دوستان معرفی کردیم که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد و خیلی زود به اتمام رسید ، گلدتگ امروز سری جدید ایرفون وایرلس مدل X11 رو برای اون دسته از افرادی که سیم هندزفریشون موقع مکالمه و گوش دادن به موسیقی درهم گره میخوره و اذیتشون میکنه پیشنهاد میده.

طراحی این گلدتگ کاملا به روز و متفاوت از سری های گذشته هست و از ویژگی های اون داشتن دو گوشی (گوش سمت راست و چپ) هست که همراه با کپسول های شارژ می باشد .

طراحی و وزن سبک این ایر فون موجب میشه تا راحتتر بتونین ازش استفاده کنین .

از جمله ویژگی های این محصول علاوه بر امکان مکالمه  و پاسخ‌گویی به تماس‌هاتون ، گوش دادن به موسیقی هستش . شما می‌تونید این ایرفون وایرلس رو به انواع گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل اندروید یا iOS متصل کرده و استفاده کنید. 

برای استفاده از این گلدتگ کافیه که اون رو با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایلتون متصل کرده و از صدای با کیفیت بالا لذت ببرید.

برای شارژ این ایرفون کافیه تا کپسول های موجود در پکیج رو توسط کابل شارژ ، شارژ کنید و هر دو ایرفون رو درون محفظه ها جای بدین و درب کپسول رو ببندین تا شارژ دستگاه کامل بشه .

درواقع این کپسول ها به نوعی مثل پاور بانک مخصوص این ایرفون ها عمل میکنه تا در زمانی که شارز اونها به اتمام رسید و دسترسی به شارژر نداشتین بتونین ازشون برای شارژ مجدد ایرفون استفاده کنین .

در زمان اتصال هدست به دستگاه‌تان باید ورژن بلوتوث آون رو بررسی کنید تا 4.1 یا بالاتر باشد.

دوستان توجه داشته باشید که برای کانکت شدن هر دو ایرفون باهم ابتدا دو دکمه روی هر گوشی رو همزمان باهم نگه میدارید و پس از روشن شدن چراغ بطور همزمان روی هر دو گوشی دو بار پشت سرهم دکمه روی یکی از ایرفون ها رو فشار دهید تا هر دو گوشی به یکدیگر کانکت شوند .

پیام ده نبی
1397/05/27
با سلام و تشکر . این کالا امروز به دستم رسید . واقعا فکر نمیکردم با این قیمت همچین کیفیتی داشته باشه . تجربه 2 ساعت کار کردن رو در اختیار قرار میدم . 1 کلمه : فوق العاده !!! وافعا توی پخش موزیک صدای بسیار شفاف و واضح مخصوصاً بیبس فوق العاده ... طریقه پیر شدنش هم راحت بود . البته دفترچه رو مطالعه نکردم ولی روی تجربه جفتشون کردم ... اول برای گوش سمت راست رو روشن می کنید وقتی که با بلوتوث گوشی کانکت شد بعدش برای گوش سمت چپ رو روشن می کنید و پیغام کانکت شدن رو می شنوید . واسه گوش کردن موسیقی ، هر دو گوشی کار میکنه ولی برای مکالمه فقط گوشی سمت راست کار میکنه . در ضمن اینم بگم گه وقتی روکش لاستیکی گوشی هارو میذارین ، بیس گوشی خیلی ضعیف میشه . ولی بدون روکش لاستیکی ، بیس فوق العاده ای داره .ولی با این قیمت 1 چیز فوق العاده خریدین . ببخشید که خیلی طولانی شد . ممنونم گلدتگ !
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/27
سلام پیام عزیز خوشحالیم که این گلدتگ تونسته نظرتو رو جلب کنه،ممنون که بعد از استفاده وقت گذاشتید و نظرتون رو ثبت کردین.
شهره قايد ندومى
1397/08/08
سلام عالى بود لطفا تمديد كنيد من يكى ديگه ميخوام
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/09
سلام دوست خوبم از اینکه این پیشنهاد مورد پسندت قرار گرفته در حدی که اون رو عالی میدونی ،حس خوبی داریم.لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه
وحیده مظاهری
1397/04/27
سلام
اورجیناله؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/28
سلام محمد جان... بله دوست عزیز.
ويدا القاصي
1397/04/28
لطفا برد محصول رو بفرماييد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/28
سلام ویدا جان همونطور که در قسمت ویژگی ها درج شده فاصله بی سیم : 10m هستش.
مجید پورصابری
1397/04/28
چند ساعت میشه موزیک گوش داد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/28
سلام مجید جان ...همونطور که در قسمت ویژگی ها درج شده مدت زمان کارکرد : 2-3 ساعت هستش .البته ما تستی نسبت به اینکه در حالت موزیک گوش دادن چقدر شارژر مصرف میکنه انجان ندادیم،منتظر نظرات دوستانی که از این گلدتگ استفاده کردن هستیم.
مهدی خسروی پور
1397/04/30
با سلام؛ لطف میفرمایین اندازه محصول رو بگین؟ چون من یک هدفون خرید کردم که متاسفانه اندازش بزرگ بود و از گوش می افته و اصلا نتونستم باهاش کار کنم :-(
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/04
سلام مهدی جان...ابعاد حدودی : 1.8X2x1.5cm هست.
نرگس علامی
1397/05/02
خیلی ممنون که کامنت من رو اکسپت کردین... جالبه که نظرات منفی رو پاک میکنید. فکرمیکنم خریداران حق دارن نظرات بقیه ارو بدونن. ممکنه بر اساس اون بخوان تصمیم بگیرن. سایت هایی که محصولات خودشون رو میفروشن کامنت های منفی رو پاک نمیکنند. شما محصولاتی که میفروشین مال خودتون هم که نیست. به هر حال عجیبه...
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/06
نرگس جدید ما همیشه همه نظرات رو تایید می کنیم مگر اینکه مشکل تلفنی پبگبری بشه و بر طرف بشه باز هم اگر کوتاهی از سمت گلدتگ بوده من از شما عذرخواهی میکنم.
sara gharegozloo
1397/05/04
سلام
ببخشید من این محصول رو امروز دریافت کردم منتها ایرفون سمت راست هرکاری می کنم نه موسیقی ازش پخش میشه نه می تونم باهاش صحبت کنم، ممکنه راهنمایی کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/06
سارای عزیز راهنمای داخل دفترجه رو کامل مطالعه کنید. طریقه پیر شدن این هدست ها به صورت کامل توضیح داده شده. اگر با رعایت تمام نکات موفق به استفاده نشدید برای راهنمایی میتونین در ساعات اداری به دفتر گلدتگ مراجعه کنید.
جی اچ
1397/05/17
سلام بنده هم مانند خانم نرگس با عدم کارکردن یکی از گوشی ها مواجه شدم با این که هردوی گوشیها رو همزمان و به مدت مساوی برای شارژ گزاشتم اما یکی از اونها شارژ نشد و اصلا روشن نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/21
دوست عزیز برای تعویض کالای خریداری شدتون با پشتیبانی گلدتگ هماهنگ کنید.
هیلدا مجیدی
1397/05/18
سلام این محصول با توجه به ارجینال بودنش گارانتی داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/18
سلام هیلدا عزیز این گلدتگ فاقد گارانتی هستش.
حسین زمانی
1397/08/02
بعد از خرید اگه صداش راضی نبودیم امکان بازگشت داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/02
این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیریدو اون رو مرجوع کنین.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان
mahdi shahi
1397/08/12
سلام ممکنه این محصولو تمدید کنید خیلی ممنون میشم واقعا
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/12
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید