محصولات پیشنهادی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
لگ زنانه ارتشی
توضیحات

گلدتگ امروز لگ زنانه ارتشی رو برای خانم های عزیز داره که نسبت به سایز لگ هایی که پیش ازین بهتون معرفی کردیم ظاهر متفاوتی داره .

داشتن خرج کار ارتشی به اون ظاهر اسپرت داده . کمی کش Lycra در پارچه این شلوار باعث شده تا تن خور خوبی داشته باشه .

خرج کار دوخته شده مشکی در کناره های لگ از دیگر امتیازهای ظاهری این لگ به حساب میاد که ظاهر متفاوت تری رو ایجاد کرده و این مدل رو تبدیل به انتخاب خوبی برای استفاده در باشگاه ، مسافرت و ...... کرده.

این گلدتگ تک رنگ با چهار سایزبندی مختلف هستش که میتونین با مراجعه به جدول سایزبندی انتخابی دقیق تر داشته باشین . 

 

dgxfg

مهتا مقرب
1397/04/22
این محصول رو تهیه کردم متاسفانه سایز بسیار کوچک هست و خیلی بده که سایز بندی رو این طوری میپیچونید ..
تا الان مخاطبان گلدتگ دو تا خواسته دارن که شما انجام نمیدید
اول جنس محصولات رو نمیگید بهونه میارین که روش ننوشته.. اگر ننوشته از تامین کننده بپرسید چرا جواب سربالا میدید ...بعد که سفارش میدیم میبینم جنس پلاستیک خالصه و یا کلا بی کیفیته .
درخواست بعدی اینه که نمیزنید محصول کجاییه . و مخاطب باید ده بار ازتون بپرسه بابا این کجاییه ؟
نکته بعدی اینه که تا الان هر کالایی رو که زیر 15 تومن بوده تهیه کردم بدون شک بی کیفیت بوده. کالاهای بالای این مبلغ هم اغلب بی کیفیته .
یکی از محاسن تونم هم برخورد خوبه عوامل شرکته که ادم رو اروم میکنه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/23
دوست عزیز این محصول از روز اولی که روی سایت کرفتجدول سایز بندی داشت که می تونستید با مرجعه به اون از ابعاد دقیق محصول با اطلاع بشید. در مورد ساخت کجال تذکر داده شد تا از این به بعد تمامی محصولات کشور سازندشون در توضیحات حتماً درج بشه. و در مورد پارچه واقعاً بحثی تخصصی هستش که از توان ما خارجه و اقلب به گفته تولید کننده و یا وارد کننده نمیشه استناد کرد. به همین دلیله که از ذکر نوع دقیق پارچه معذوریم. گلدتگ برای اطمینان شما دوستان 7 روز مهلت بازگشت کالا داره که به هر دلیلی از کالای خریداری شدتون رضایت نداشتین بتونین اون کالا رو مرجوع کنید.در مورد کالا های زیر 15 هزار تومن حرف شما رو اصلاً قبول ندارم ولی نظر شما برای محترمه. همین محصولی که شما با قیمت 8300 تومن خریداری کردین فقط مزد دوخت این شلوار بالای 7 هزار تومن هستش.
شبنم لطیفی
1397/04/07
سلام و وقت بخیر. جدول سایزبندی نذاشتین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام شبنم جان...این کالا هم دارای جدول سایز بندی هست که در قسمت توضیحات هم درج شده،این گلدتگ تک رنگ با چهار سایزبندی مختلف هستش که میتونین با مراجعه به جدول سایزبندی انتخابی دقیق تر داشته باشین .
نیلوفر محسنی
1397/04/07
سلام
چرا سایز مانکن رو نمیگید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام نیلوفر جان..این امکان برای کاربرای عزیزمون فراهم هستش که خریدشون رو از روی جدول سایز بندی انجام بدن،ما همیشه در قسمت توضیحات ذکر میکنیم قبل از خرید حتما جدول سایز بندی رو مشاهده کنید و خریدتون رو طبق جدول سایز بندی انجام بدین.ممنون
Maryam mahdian
1397/04/07
سلام لطفا خرید من رو کنسل کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام دوست خوبم .......بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
مهرداد محبی
1397/04/09
سلام من از این کالا دو سایز خریدم لطفا سایز ۹۵ رو کنیل کنید ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/09
سلام دوست خوبم .......بنا بر درخواست خود شما این سفارشتون کنسل شد و مبلغ آن در حساب کاربریتون شارژ شد.
فرزانه کاظمیان
1397/04/09
اگه امکانش هست سایز 90 بازم شارژ بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/10
سلام فرزانه جان....درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
فرزانه کاظمیان
1397/04/09
میشه سایز بندی ش رو بگید.به نظرتون به سایز 40...90 میخوره یا 95
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/10
سلام فرزانه جان...به دلیل استاندارد نبودن سایزها ممنون میشیم از روی جدول سایز بندی خریدتون رو انجام بدین.
زینب حاجیان
1397/04/10
سلام خسته نباشید.من از این شلوار ارتشی 4تا سفارش دادم ولی اصن از سایز بندیش مطمن نیستم میشه در مورد سایزش بیشتر توضیح بدین. مثلا سایز 75همون 38??یا سایز85چه سایزیه?
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/10
سلام زینب جان...به دلیل این که سایز بندی لباس ها نا متعارف هستش.ما همیشه در قسمت توضیحات ذکر میکنیم قبل از خرید حتما جدول سایز بندی رو مشاهده کنید و خریدتون رو طبق جدول سایز بندی انجام بدین.ممنون.
فرزانه کاظمیان
1397/04/10
لطف کنید.سایز 95 رو هم بزارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
سلام فرزانه جان...امیدوارم این گلدتگ رو در پیشنهادات بعدی گلدتگ داشته باشیم ،لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@.
نیلوفر محسنی
1397/04/17
لطفا دوستانی که خریدن درمورد سایزش توضیح بدن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/17
سلام دوست عزیز... کامنتتون رو تایید میکنم ما هم خوشحال میشیم دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظرشون رو برای ما بنویسن.
مهدی حقیقت
1397/04/17
سلام
سایز این شلوار مناسب خانمها نیست و بیشتر شلوار دخترانه هست ضمنا از کشسانی نیز برخوردار نیست که بگم میشه بعنوان شلوار سایز بزرگ استفاده کرد و مطابق جدول سایز بندی حداکثر سایز مورد اشاره قابل استفاده میباشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/19
مهدی عزیز از اینکه نظرت رو راجع به این گلدتگ با دیگر دوستان به اشتراک گذاشتی سپاسگذاریم.
مهتا مقرب
1397/04/21
سایز اخرش به 38 هم نمیخوره.. متاسفانه... جنسش هم خنک نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/23
دوست عزیز از اینکه نظرت رو با دیگر دوستان به اشتراک گداشتی سپاسگداریم یکی از دلایل تخفیف فوق العاده این کالا دقیقا همین نکته بودش که این کالا برای این فصل خیلی مناسب نیست ولی به نظر ما نسبت به قیمتش واقعاً ارزندست.
مهتا مقرب
1397/04/23
البته ممنون از اینکه وقت میذارید و نظرات رو بررسی میکنید...
در مورد جنس پارچه میشه نیروی متخصص استخدام کرد. ک کیفیت کار بالا بره و شما هم اجناس باکیفیت تری ارایه بدید...
درمورد کشور ساخت ممنون انشالله اتفاق بیوفته
در مورد کالای زیر 15تومن هم دامنه نظرم محدود میشه به کالاهایی ک اینجانب سفازش دادم... و یا نظرات دوستان ک خوندم
اخیرا هم دوتا کیف سفارش دادم یکیش سالم بود اون یکی نخ کشش بود در چند جا... و متعجب شدم ک چرا وقتی ایراد کالا مشخصه باز هم ارسال میکنید.. و جز موجودی بحساب میارید
یکبار هم کفش بود ک دوخت بسیار بد بود و قابل رویت بود ک برای مشتری فرستاده نشه
به هرحال من جنس خوب هم از گلدتگ تهیه کردم اما اخیرا چندان رضایت ندارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/26
مهتا عزیز ما همیشه در گلدتگ گفتیم نظر کاربران برای ما محترمه ولی سطح توقع کاربران با هم متفاوته امیدواریم در آنیدهخ با سرویس دهی بهتر بتونیم رضایت شما دوست عزیز رو هم جلب کنیم
n firoozbakht
1397/04/24
خانم نغمه محمدی کسی منکر کارکرد خوب سایت گلدتگ نیست.ولی اینکه جنس کالای ارائه شده چیه از اولین اطلاعاتیه که باید خریدار کالا بدونه.من در کامنت ها نظری که نامحترم باشه ندیدم.باتشکر از تیم گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/26
دوست عزیز نظرهمه ی شما عزیزان برای ما محترمه.
سیده فهیمه حسینی
1397/04/27
سلام گلدتگ جان نسبت به قیمتش خیلی خوبه ، سپاسگزارم........ برای سایزهای 36 به پایین مناسبه....ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/28
سلام فهیمه جان...ما برای سهولت در انتخاب کاربرای عزیزمون و استاندارد نبودن سایز ها جدول سایز بندی در قسمت توضیحات قرار دادیم ، ممنون میشیم خریدتون رو طبق جدول سایز بندی انجام بدین.
سیده فهیمه حسینی
1397/04/27
ولی ایکاش قید میکردید که این لگ دخترونه است
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/28
فهیمه جان نظر شما برای ما کاملا محترمه ، اما ما در قسمت توضیحات جدول سایز بندی قرار دادیم تا کاربرای عزیزمون طبق این جدول خریدشون رو ثبت کنن ،ممنون که نظرتون رو برای ما نوشتید دوست عزیز.
مهدی صدیقی نیا
1397/05/16
سلام به همه دوستان
به هیچ عنوان زنانه نیست
باید عنوان می شد که دخترانست
هیچ خانمی با هیچ اندامی نمی تونه بپوشتش
حتی بزرگترین سایزش رو که 95 هستش
امروز قطعا مرجوع خواهم کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/17
سلام مهدی عزیز ما برای انتخاب دقیق تر در قسمت توضیحات جدول سایز بندی درج کردیم،چنانچه این گلدتگ از نظر سایز نتونسته نظرتون رو جلب کنه ممنون میشیم برای مرجوع اون قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
سید محسن حسینی
1397/05/28
سلام خسته نباشید
من یه دونه لگ زنانه برای خانومم خرید کردم امروز به دستم رسید، فکر میکردم من سایزش رو اشتباه خریدم ولی وقتی نظرات رو خوندم متوجه شدم کلا سایزش دخترانه هست، چطور میتونم مرجوع کنم؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/29
سلام محسن عزیز در قسمت توضیحات جدول سایز بندی درج شده بود،ممنون میشیم خریدتون رو طبق جدول سایز بندی انجام بدین،قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع اون تماس بگیرید.
مینا مختاری
1397/05/30
سلام خسته نباشید، من این لگ رو خریدم و برای دوستان باید بگم ک سایز ۸۵ این شلوار برای من اندازه بود با توجه به اینک سایزم ۳۶ لاغر هست، تمام سایزهای این شلوار مختص دخترخانمهاییست که حداکثر تا سایز ۳۶ هستن، پاخور قشنگی داره و دوستش دارم...ممنون از زحمات تمام کارکنان گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/30
سلام مینا عزیز ممنون که از تجربه سفارشتون برای ما و کاربرای عزیزمون مینویسی
نغمه محمدي
1397/04/24
سلام
بعضی از کامنتا رو میخونم تعجب میکنم از این که واقعا بعضی از دوستامون تو همین مملکت زندگی میکنن و ازقیمت اجناس خبر ندارن!!!!
1- به جای این که انقد انتقاد کنیم از این که چرا جنس و قید نکرده یا کشورسازنده رو نگفته بیایم کمی هم تشویق و تمجید کنیم از گلد تگ که با این اوضاع اقتصادی داره تمام تلاشش رو میکنه اجناس رو به کمترین و بالاترین کیفیت ارائه بده
2- من خودم یه شخصه این شلوار رو نخریدم ولی شاید تا الان در طول یک سال گذشته یک روز در میون از گلد تگ خرید کردم بهتره کمی منصف باشیم مجموعه ای که تا یک هفته مرجوع میکنه و همون روز پول رو به حساب برمیگردونه دیگه دلیل این همه نارضایتی رو نمیفهمم
ناراضی هستین نظر و انتقاد بزارید اما محترمانه!!!
1
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/24
سلام نغمه جان...خیلی خوشحالیم که تا این اندازه تونستیم رضایتتون رو جلب کنیم،به هرحال ما موظف هستیم پاسخگوی تمام کاربرای عزیزمون باشیم،بی نهایت ممنونیم از لطف و مهربونی شما این به ما انرژی خوب میده ،ممنون که همراهمون بودید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید