محصولات پیشنهادی
دستبند النگویی Leaf
دستبند النگویی Leaf
دستبند النگویی Leaf
دستبند النگویی Leaf
دستبند النگویی Leaf
دستبند النگویی Leaf
توضیحات

گلدتگ امروز دستبند النگویی Leaf رو به شما دوستان پیشنهاد میده که طراحی زیبا و خاصی داره و برگ های روی دستبند به دلیل داشتن نگین روی خودشون جلوه بهتری رو  به دستبند ها بخشیدن .

 این گلدتگ تک رنگ رز گلد و freesize هستن که بخاطر نداشتن بست قابل سایز شدن هم هستند .

اگر بخاطر داشتن ظاهر زیبا و منحصر بفرد این گلدتگ قصد هدیه دادن اون رو دارین خوبه که به این نکته توجه داشته باشید که این دستبند ها فاقد پکیج هستند.

یلدا عباسی زاده
1397/04/06
رنگش ثابته؟
0
sara shafiee
1397/04/06
سلام یلدا جان...از ثابت بودن رنگ این گلدتگ اطلاعی نداریم معمولا در اثر استفاده و طول زمان مشخص میشه کامنتتون رو تایید میکنم تا با دوستانی که این گلدتگ رو خریداری کردن همراه بشین .منتظر دریافت نظرات کاربرای عزیزمون در مورد کیفیت این گلدتگ هستیم.ممنون از همراهیتون
0
یلدا عباسی زاده
1397/04/10
پنج تا دستبند خریدم بدستم رسید خیلی قشنگن ولی دوتاش شکسته اونا رو مرجوع میکنم...البته فکر کنم جنسش خیلی محکم نیست از اونایی که زود میشکنن
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
سلام یلدا جان...همونطور که در بخش ویژگی های این محصول درج شده این کالا فاقد برند هست و محصولات این چنینی که شناخته شده نیستند ،ما اگر یکی از اونها رو هم تست کنیم نمیتونیم اون رو معیار قرار بدیم که همه اونها مثل هم و دارای یک کیفیت هستن چون ممکنه یکی ثبات رنگ بیشتر و یا کمتری داشته باشه. به همین خاطر همیشه از کاربران خوبمون هم این خواهش رو داریم که هر کالایی رو استفاده کردن حتما نظرشون رو برامون ثبت کنن . لطفا توجه داشته باشید برندهای گرون قیمت و اورجینال هستن که کنترل کیفیت دارن و با کیفیت یکسانی ارائه میشن ،با توجه به اینکه ما سایت تخفیف گروهی هستیم و همیشه همه محصولات رو با بهترین قیمت خدمتتون ارائه میدیم و تولید کننده و وارد کننده محصولات نیستیم ،هیچ دفاعی از کالاها نمیکنیم به همین خاطر همیشه در بخش ویژگی گلدتگ ها همه اطلاعات واقعی رو به طور صادقانه درج میکنیم.در گلدتگ این امکان برای شما عزیزان فراهم شده که بتونین در صورت معیوب بودن کالا در مدت 48 ساعت و در صورتیکه از محصول خوشتون نیاد (کالا مثل روز اولش باشه) تا 7 روز اون رو مرجوع کنین در صورتیکه در فروشگاهها این اتفاق نمیافته و شما بعد از 7 روز امکان عودت کالا رو ندارین حتی اگر کالا بدون ایراد باشه .
علی اکرمی
1397/04/10
ظرف چند روز به دست خریدار میرسه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
سلام علی جان...همونطور که در قسمت شرایط استفاده درج شده حداکثر 4 روز کاری بعد از ثبت آخرین سفارش برای هماهنگی ارسال باهاتون تماس گرفته میشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید