محصولات پیشنهادی
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
چراغ مطالعه Fashion Wind LED
توضیحات

گلدتگ امروز چراغ مطالعه Fashion Wind LED رو پیشنهاد میده که ابعاد کم حجم ، جمع و جور و قابل حملی داره و به راحتی میتونین ازش در منزل،مسافرت،ماشین،هواپیما،محل کار و ... استفاده کنین.

بدنه این چراغ بصورتی فنری و قابل انعطاف هست که قابلیت انعطاف پذیری تا 180 درجه رو هم داره و به راحتی میتونین اون رو تغيير شكل بدین و قسمت سر چراغ قوه رو جهت ايجاد زاويه مناسب برای تابش نور تنظیم کنین.

این چراغ مطالعه کوچک توسط سه باطری نیم قلمی (همراه پکیج نمی باشد) کار میکنه و روی بدنه اون یک دکمه on/off برای روشن و خاموش کردن دستگاه تعبیه شده .

سعید استادزاده
1397/08/02
سلام لطفا باز از نوع چراغ بیارید واقعا کم مصرف و نور خوبی داره از روزی که خریدم تا به امروز نه باطریش کم شده نه نورش همه جا میشه حمل کرد و استفاده کرد و تا میشه جای خیلی کمی میگیره لطفا موجود کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/08/03
سلام سعید جان چقدر خوبه که از این محصول راضی هستی،ممنون که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی. پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم به زودی این پیشنهاد رو هم در گلدتگهامون داشته باشیم.
اکبر گرامی
1397/04/02
سلام. من این محصول رو عجله ای خریدم. بی زحمت کنسلش کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/03
سلام دوست عزیز...بنا بر درخواست خودتون سفارشتون کنسل شد و مبلغ در حساب کاربریتون شارژ شد.
سعید حاج محمدی
1397/04/02
سلام. میزان نور و روشناییش چقدره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/04
روشنایی این محصول با توجه به کارکدش با باطری خیلی بالا نیست ولی برای مطالعه به مقدار کافی نور تولید میکنه.
سید حسین عرفان
1397/04/10
سلام و احترام، ضمن عرض خسته نباشید، خواستم به عرض برسانم با وجودیکه پس از دریافت و مشاهده کالای فوق، از نظر ابعادی بسیار سورپرایز شدم، ولی خب چون کاربردی و قابل حمل آسان بوده و در هر صورت اینچنین موردی رو تجربه مصرف نداشتم، راضی هستم.... با اینحال خواهش میکنم عکس ارسالی مقایسه ای با فندک زیپو رو بازبینی فرموده و اصلاح کنید لطفاً..... چون در مقایسه با فندک زیپوی بنده، ابعاد کوچکتری دارد!! البته در مورد عکس مقایسه ای فوق، یا فندک زیپو نبوده و فندکی مشابه با ابعادی کوچکتر بوده و یا چراغ مطالعه فوق، با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ در مارکت عرضه میشوند و چراغ مطالعه فوق در عکس مقایسه ای، بزرگتر از چراغ قابل عرضه برای فروش در آن فروشگاه وزین است!؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/11
دوست عزیز این محصول فقط در یک سایز وارد شده شاید اختلاف سایز مربوط به پرسپکتیو عکس بوده باشه. خوشحالیم که از گلدتگ خریداری شدتون رضایت نسبی دارین. البته در بخهش ویژگی ها به ابعاد محصول به صورت کامل اشاره شده.
مرجان امیدی
1397/04/19
سلام گلدتگ جون. منهم تابحال همچین سایزی از چراغ مطالعه ندیده بودم. خیلی کوچولو و موش موشی و ریزه میزه اس. ولی حمل و نقلش خیلی راحته و روشناییش هم خیلی خوبه و راضیم. فقط میتونم ارتون تشکر کنم. پاینده باشید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/20
سلام دوست عزیز......خوشحالیم که این گلدتگ مورد پسندتون قرار گرفته ، عزیزم مرسی که نظرت رو برامون نوشتی تا به انتخاب دوستای خوبمون کمک کنی.
محسن شبانی
1397/04/20
کالاهای ارایه شده از گلدتگ همیشه با کیفیتی خوب و قابل قبول ارایه می‌شدند اما در مورد این کالا کاملا متعجب شدم. فارق از قیمت این چراغ در حد اعتبار گلدتگ نبود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/21
دوست عزیز این چراغ از کیفیت حداقل برخورداره و رنج قیمتیش هم در رنج کاملاً پایین قرار میگیره حتی قبل از تخفیف. اگر کالای خریداری شدتون باب میلتون نیست می تونین برای مرجوعیش با پشتیبانی گلدتگ هماهنگ کنین.
حیدر جابری
1397/04/21
کیفیت قابل قبول نسبت به هزینه.نوردهی خیلی خوب و کارکرد آسان.در کل ارزش خرید داره و بنده راضیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/04/21
سلام دوست عزیز...از اینکه این گلدتگ رو تا این حد دوستش داشتین و به نظر شما عالی بوده بینهایت خوشحالیم و از اینکه تجربه سفارشتون رو برای دوستان خوبمون هم گفتین بینهایت ممنونیم
ش پی آفرین
1397/05/10
با سلام و خسته نباشید،خدمت شما عرض میکنم وقتی این چراغ مطالعه بدستم رسید خیلی خورد تو ذوقم چون خیلی کوچک بود و برای هدیه دادن خریده بودم اما متاسفانه قابل هدیه دادن نیست.و خلاصه تصور من از عکسی که از این محصول دیدم چیز دیگری بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/05/10
سلام دوست عزیز ابعاد این گلدتگ رو در قسمت ویژگی ها درج شده ، متاسفیم که از نظر سایز مد نظرتون نبود ، اگر این گلدتگ نتونسته از نظر سایز نظرتون رو جلب کنه قبل از اتمام 7 روز کاری برای مرجوع اون با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید